    Subject: Re: [Android] Funkcja przycisku Home (środkowego)
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: rs <n...@n...spam.info>
    Date: Tue, 1 Dec 2015 08:49:47 -0500

    On 12/1/2015 2:10 AM, Marek wrote:

    > Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
    com...

    > Parę dni temu to nawet nie subskrybowałem tej grupy...:P Radzę najpierw
    > upewnić się,
    > komu się odpisuje, bo Marków jest wielu w tym wirtualnym świecie. ;)

    faktycznie Markow jak psow w Plewkach, i skoro to wiesz, to powinienes
    zadbac o jakis bardziej unikalny nick. Trudno i malo ekonomicznie,
    kazdemu w "dowod osobisty" zagladac.
    ale skoro mlody tutaj jestes, to radze skoncentrowac sie glownie na
    merytorycznej czesci odpowiedzi, ktora raczyles wyciac, a nie robic z
    dygresji glowna czesc odpowiedzi. pododzenia. <rs>