    Subject: Re: [Android] Funkcja przycisku Home (środkowego)
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: rs <n...@n...spam.info>
    Date: Mon, 30 Nov 2015 11:04:22 -0500

    On 11/26/2015 9:22 AM, Marek wrote:

    > Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> napisał w wiadomości

    > Tym od menu? Tam można tylko zamknąć okna (bardziej screenshoty) aplikacji
    > ostatnio uruchamianych, nie powoduje to ich ubicia.

    pare dni temu wmawiales mi, ze ubijanie aplikacji jest bez sensu, ze tak
    powinno byc, potem, ze aplikacje, ktorych sie nie da zamknac sa zle
    napisane, albo ze uzytkownik uzywa ich niezgodnie z zaleceniem autora
    itp. teaz sam chcesz je ubijac.

    lewy, wirtualny klawisz w S5 pokazuje liste aplikacji, z ktorej mozna
    wybrac te do ubicia, a skutecznie ubite beda tylko te, ktore na to
    zezwalaja. to nie jest tylko pctowe "zminimalizowanie okna", albo
    unixowe "odeslanie w tlo". czesc mozna ubic w ten sposob, czesc nie.

    podobno mozna przeprogramowac guzik domowy przy pomocy third party apps,
    jak nova desktop i innych, ktore wymagaja rootowania telefonu. nie mam
    pod reka w tej chwili S5. nie moge sprawdzic, ale zobacz co siedzi w
    menu jak nacisniesz 3 razy klawisz domowy. ale to i tak troche bez
    sensu, skoro lista applikacji jest ci dostepna bezposrednio pod lewym,
    wirtualnym klawiszem. <rs>