  • 1. Data: 2011-07-02 10:31:54
    Temat: Android 2.1 a obsługa certyfikatów .crt
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    Mam Samsunga Spice GT-i5700 z Androidem 2.1-update1 (jądro 2.6.29) i
    problem z instalacją certyfikatu głównego EDUROAM (.crt). Polega on na
    tym, że Android "nie widzi go" na karcie SD. Certyfikat osobisty (.p12)
    jest "widoczny" i instaluje się bezproblematycznie... W czym tkwi problem?

    Pzdr, OMSON

    P.S. To nie jest pytanie jak zainstalować w ogóle certyfikaty eduroam.
    P.P.S. Na forum androida podpowiedziano mi, aby przekonwertować .crt na
    .der - sytuacja nie zmieniła się (dlatego upatruję problemu po stronie
    Androida - w netbooku DELL z Win7SE, certyfikaty instalują się normalnie
    i na 100% są poprawne).

  • 2. Data: 2011-07-04 07:35:49
    Temat: Re: Android 2.1 a obsługa certyfikatów .crt
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Ok. Nie otrzymałem tutaj pomocy ale być może, ktoś inny będzie borykać
    się z podobnym problemem... Ta strona będzie pomocna:

    http://www.realmb.com/2010/01/android-certificate-in
    staller/

    Pzdr, OMSON