  • 21. Data: 2019-12-29 18:32:33
    Temat: Kogutek zsuwający po Piotrkowskiej na hulajnodze w kombinezonie narciarskim w letnie burzowe popołudnie
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Zenek Kapelinder w
    <news:a5a75db3-c706-4437-af6d-0622c4ff58fc@googlegro
    ups.com>:

    > Zakładam kombinezon na narty i mam gdzies deszcz.

    ROTFL^2

    --
    'Tom N'

  • 22. Data: 2019-12-29 19:32:34
    Temat: Re: Amsterdam likwiduje ok. 10 tys. miejsc parkingowych
    Od: z <...@...pl>

    PO i jej zaplecze lewackie ma szczególną przypadłość uszczęśliwiania
    Polaków na siłę. Oni wiedzą lepiej i pogardzają innymi.
    Jak każdy nieudacznik realizują projekt ale nie do końca i nie taka jak
    zamierzano.
    Tutaj likwidują parkingi w zamian nie oferując nic. Normalnie jakbym
    słuchał bełkotu parlamentu europejskiego.
    Pewne rzeczy trzeba przypominać zawsze i wszędzie.
    Bo Jaruzelski może być postrzegany jako taki miły pan w okularach ;-)

  • 23. Data: 2019-12-29 19:39:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Dec 2019 19:32:34 +0100, z napisał(a):
> [...]
    > Pewne rzeczy trzeba przypominać zawsze i wszędzie.
    > Bo Jaruzelski może być postrzegany jako taki miły pan w okularach ;-)

    Eee, teraz sie powie "skoro tak robimy, to suweren tak chce" :-)

    J.

  • 24. Data: 2019-12-29 19:45:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-29 o 13:46, Marcin N pisze:

    > To są decyzje inżynierskie.

    Które prowadzą do pytanie czy jesteśmy gotowi na ograniczenie naszej
    wolności, naszych praw i naszej wizji życia.

    Tak... To ograniczenie ISTNIEJE ale tu ma by jeszcze bardziej zaciskana
    pętla na szyi podatnika przy wycieraniu sobie gęby propagandą ekologizmu.

    Wolny człowiek (społeczeństwo) musi/ma prawo dopowiedzieć czy tego chce
    czy nie.
    Top jest podstawowy wybór kiedy pętla się zaciska: Czy socjalizm czy
    WOLNOŚĆ ;-)

  • 25. Data: 2019-12-29 19:54:08
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-29 o 19:39, J.F. pisze:
    > Eee, teraz sie powie "skoro tak robimy, to suweren tak chce" :-)

    Ale chyba gorzej jest jak się mówi w kampanii o obniżaniu podatków, o
    podatku liniowym, uproszczeniu a robi coś zupełnie innego.
    Abonament rtv, OFE, VAT...

  • 26. Data: 2019-12-29 20:04:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Dec 2019 19:54:08 +0100, z napisał(a):
    > Ale chyba gorzej jest jak się mówi w kampanii o obniżaniu podatków, o
    > podatku liniowym, uproszczeniu a robi coś zupełnie innego.
    > Abonament rtv, OFE, VAT...

    Co by nie mowic, to PiS mial szczescie i trafil w dobra konkiunkture,
    a PO trafila na kryzys.
    No coz - trzeba bylo wiecej przepraszac, ze "nie chcem, ale muszem",
    moze narod by zrozumial :-)

    Ale Tusk glupio zrobil z tym OFE, niepolitycznie.

    No i jakos PiS znalazl pieniadze na 500+, lepszych
    ksiegowych/ekonomistow maja, czy naprawde "wystarczy nie krasc" ?

    J.

  • 27. Data: 2019-12-29 20:24:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.12.2019 o 19:45, z pisze:

    > Które prowadzą do pytanie czy jesteśmy gotowi na ograniczenie naszej
    > wolności, naszych praw i naszej wizji życia.

    Yo nie jest kwestia twego czy chcemy i czy jesteśmy gotowi. Nie ma
    możliwości fizycznej, żeby każdy mieszkaniec dużego miasta był aktywnym
    kierowcą na codzień. Co prowadzi do postawienia zagadnienia nie czy ale
    jak dzielić się przestrzenią.

    --
    Shrek

  • 28. Data: 2019-12-29 20:24:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ale z suwerenem co tak chce to prawda. Partie wygrywają dzięki wyborcom którzy
    uwierzyli w ich programy, ale bez gwarancji że zostana zrealizowane.

  • 29. Data: 2019-12-29 20:33:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Dec 2019 11:24:39 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > Ale z suwerenem co tak chce to prawda.
    >Partie wygrywają dzięki wyborcom którzy uwierzyli w ich programy, ale bez gwarancji
    że zostana zrealizowane.

    Z tym ze partie czasem jedno mowia, a drugie robia.

    Ale niektorzy sie nie kryja z planami drogowymi, a i tak wygrywaja.

    Poza tym jaki ja mam wybor we wrocku - glosowac na kandydata
    sympatyzujacego z PO, ktory niezbyt mi sie podoba,
    czy na kandydata z PiS ?

    Pozostaje mi wiara w model Detroit - kupic sobie domek za miastem,
    przemeczyc sie do emerytury, a potem popatrzec z satysfakcja jak
    miasto bankrutuje :-)

    J.

  • 30. Data: 2019-12-29 20:33:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Dec 2019 20:24:33 +0100, Shrek napisał(a):

> [...]
    > możliwości fizycznej, żeby każdy mieszkaniec dużego miasta był aktywnym
    > kierowcą na codzień. Co prowadzi do postawienia zagadnienia nie czy ale

    A w Teksasie byles ? :-)

    J.