  • 101. Data: 2020-01-05 09:00:00
    Temat: Re: Amsterdam likwiduje ok. 10 tys. miejsc parkingowych
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A ty odwiedzasz miasta, zeby sie po parku przespacerowac ? :-)

    :)
    Ja to jestem taki nietypowy turysta ze dokładnie najbardziej lubie parki,
    jeziora, fontanny... Beton mnie meczy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 102. Data: 2020-01-05 09:00:56
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-01-2020 o 22:39, J.F. pisze:
    > Dnia Sat, 4 Jan 2020 07:32:02 -0800 (PST), j...@j...org

    > A ty odwiedzasz miasta, zeby sie po parku przespacerowac ? :-)

    Patrz, to pewnie dlatego ludzie walą tłumami nieprzebranymi do
    skandynawskich, zielonych miast, a zupełnie omijają zasmrodzone Paryż
    czy Rzym....

  • 103. Data: 2020-01-05 11:12:22
    Od: j...@j...org

    On Sunday, January 5, 2020 at 5:00:56 PM UTC+9, Cavallino wrote:

    > Patrz, to pewnie dlatego ludzie walą tłumami nieprzebranymi do
    > skandynawskich, zielonych miast, a zupełnie omijają zasmrodzone Paryż
    > czy Rzym....

    http://cphpost.dk/news/copenhagen-among-quickest-gro
    wing-tourism-destinations-in-europe.html

    Danish capital saw an 8.1 percent increase in visitors from 2009-2016

  • 104. Data: 2020-01-05 14:38:09
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-01-05 o 01:36, j...@j...org pisze:

> [...]
    dam-likwiduje-ok-10-tys-miejsc-parkingowych-61430.ht
    ml

    zniknie ich ponad

    samochodami? Czy nie zdajesz? Chyba nie, bo byś nie pisał takich dyrdymałów.

    > Serio, w Amsterdamie? Byłeś może kiedyś w księgarni? Jak będziesz miał okazję, to
    weź choćby przez chwilę przejrzyj przewodnik o Amsterdamie.

    Bo jak rozumiem osobista obecność tam jest gówno warta dla takiego
    poważnego keybordwarriora jak ty?

    Pozdrawiam

  • 105. Data: 2020-01-05 14:53:59
    Od: j...@j...org

    On Sunday, January 5, 2020 at 10:43:09 PM UTC+9, RadoslawF wrote:

> [...]
    weź choćby przez chwilę przejrzyj przewodnik o Amsterdamie.

    > Bo jak rozumiem osobista obecność tam jest gówno warta dla takiego

    Nie wiedziałem, że w Amsterdamie też Neostradę macie:

  • 106. Data: 2020-01-05 15:44:07
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-01-05 o 14:53, j...@j...org pisze:

> [...]
    weź choćby przez chwilę przejrzyj przewodnik o Amsterdamie.

    > Nie wiedziałem, że w Amsterdamie też Neostradę macie:

    Ja tam nie mieszkam, ja tam zwiedzałem.

    Pozdrawiam

  • 107. Data: 2020-01-05 16:43:59
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    j...@j...org w
    ups.com>:

    > Nie wiedziałem, że w Amsterdamie też Neostradę macie:

    Dzięki za potwierdzenie, żeś półmusk.

    FUT: pl.test
    --
    'Tom N'

  • 108. Data: 2020-01-05 21:40:28
    Od: andal <a...@a...org>

    On Sun, 05 Jan 2020 15:44:07 +0100, RadoslawF wrote:

    dam-
    likwiduje-ok-10-tys-miejsc-parkingowych-61430.html

    > Ja tam nie mieszkam, ja tam zwiedzałem.
    >

    > Pozdrawiam

    ale półmusk tego nie pojmie

  • 109. Data: 2020-01-05 22:46:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 05 Jan 2020 08:00:00 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > :)
    > Ja to jestem taki nietypowy turysta ze dokładnie najbardziej lubie parki,
    > jeziora, fontanny... Beton mnie meczy.

    Nie mowie nie, ale w tym celu jedziesz zwiedzic Amsterdam, Londyn,
    Berlin, czy chocby Warszawe/Krakow/Gdansk ?:-)

    J.

  • 110. Data: 2020-01-05 22:58:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Jan 2020 16:48:10 -0800 (PST), j...@j...org
    napisał(a):

    > Wiesz, są na świecie kraje, gdzie parki nie są zasyfione rozbitymi
    > małpkami czy butelkami po piwie, gdzie parki nie są zasrane przez
    > psy, a jak jest ciepło, można pójść z dziećmi, żeby pobiegały boso
    > po trawie. A do tego te parki są pięknie zadbane.

    I zabierasz rodzine do Amsterdamu czy innej stolicy, zeby sobie boso
    po trawie pobiegaly ?

    > Zdaję sobie sprawę, że dla większości rodaków powyższe może być
    > cywilizacyjnym szokiem. Niestety.
    > Choć przyznam, mocno zdziwiło mnie, że sama sugestia, że w parku
    > można spacerować, okazała się dla kogoś przezabawną abstrakcją.
    > Gdzieś ty się wychował?

    Mnie zdziwilo, ze to taka wielka atrakcja, zeby trzeba bylo do innego
    miasta jechac/leciec :-)

    Z parkow godnych zobaczenia to Heidepark, Tivoli i Hyde Park.
    Tzn ten ostatni IMO niezbyt warty, ale to troche tak jak papieza nie
    widziec :-)

    J.