  • 31. Data: 2012-03-19 19:42:21
    Temat: Re: Amerykanie s? jednak dziwni...
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-03-2012 19:40, Axel pisze:
    > Taaaa....

    To faktycznie żal.. ale cóż, jak demo to demo ;)

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 32. Data: 2012-03-19 20:29:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-03-19 19:40, Axel pisze:

    > "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Taaaa....

    A jak tam wjechał? Pamiętam jak mi znajomy opowiadał, jak go "oficer"
    wprowadził z paką pełną żołnierzy wprost (a raczej w poprzek) "ścieżki"
    strzelania z czołgów do ruchomych celów (tak, na poligonie). Miał
    trochę jaj (no, ma nadal) i jakoś uciekł. Star co prawda nadawał się
    raczej do utylizacji, ale ludzi uratował.

  • 33. Data: 2012-03-19 21:36:21
    Temat: Re: Amerykanie są jednak dziwni...
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-03-19 12:42, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:jk757s$dic$...@n...ipartners.pl...

    > Czasem taniej jest kupić nowy i rata za niego jest niższa niż koszty
    > napraw starego.

    O ile nie pracuje się na kasie w Tesco i nie zarabia się 1500 pln na
    rękę. Cavallo wszyscy nie moga być tak madrzy jak ty, ktoś musi
    obsługiwać w spożywczaku. Lepiej a stać to dwa bieguny.

  • 34. Data: 2012-03-19 21:37:30
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    > No widzisz, a mnie 3,5 letnie Megane kosztowało w ostatnich miesiącach
    > jego posiadania koło 1000 zł miesięcznie, czasem nawet więcej.

    To przechwałka czy co?

  • 35. Data: 2012-03-19 22:27:10
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > A jak tam wjechał?

    To bylo jak najbardziej zaplanowane i ustalone.

    Niedawno przerobili w ten sam sposob jakiegos vana na niewielka kupke
    zlomu - ogladalem zdjecia.

    --
    Axel

  • 36. Data: 2012-03-20 09:37:27
    Temat: Odp: Amerykanie są jednak dziwni...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ojciec" <e...@p...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > O ile nie pracuje się na kasie w Tesco i nie zarabia się 1500 pln na rękę.
    > Cavallo wszyscy nie moga być tak madrzy jak ty, ktoś musi obsługiwać w
    > spożywczaku. Lepiej a stać to dwa bieguny.

    Jak nie rozumiesz co znaczy "rata jest niższa", to skorzystaj z okazji
    siedzenia cicho, po co wątpliwości na swój temat rozwiewać?

  • 37. Data: 2012-03-20 09:37:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ojciec" <e...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > To przechwałka czy co?

    Przypomnienie faktu i odpowiedź na pytanie przedpiszcy.

  • 38. Data: 2012-03-20 16:11:17
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    > Jak nie rozumiesz co znaczy "rata jest niższa", to skorzystaj z okazji
    > siedzenia cicho, po co wątpliwości na swój temat rozwiewać?

    Czy praca w Tesco na kasie to twoim zdaniem wstyd?

  • 39. Data: 2012-03-20 16:18:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/18/2012 07:26 PM, DoQ wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=dD6UIKvAIQw
    > http://youtu.be/giPDTLEhB8s
    > http://youtu.be/qK-cQ9xPI_o
    > http://youtu.be/2rYGSCnTdS4
    >
    > ... bardzo ekologiczna metoda utylizacji samochodów.

    Dzidek czułby się jak w raju.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 40. Data: 2012-03-20 23:10:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ojciec" <e...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Czy praca w Tesco na kasie to twoim zdaniem wstyd?

    LOL !!!!
    I znowu to samo.

    Ja nie mam siły na tego typu pierdy nie na temat, a Tobie jeszcze nic innego
    nie zdarzyło się.
    PLONK !!!