  • 21. Data: 2009-02-13 19:12:14
    Temat: Re: Aluminium w starym bloku
    Od: Maciek <m...@p...pl>

    Piotr Curious Gluszenia Slawinski wrote:
    > co do wypadkow to tez troche zalezy od terenu , moglbym zadac niedyskretne
    > pytanie gdzie mieszkasz? ja mieszkam w Lubaniu, w okolicach gor izerskich,
    > burze tutaj bywaja dosc solidne i robia duzo szkod.

    Głogów, czyli w sumie blisko :-) Niby niziny ale grzmotnięcie w mój blok
    trafia się dość często. Co ciekawe, w moich okolicach najczęściej
    zniszczenia są w podziemnych kablach energetycznych, znajdujących się
    blisko wysokich obiektów, takich jak metalowy komin szpitalnej pralni,
    przy wierzowcu, blisko masztu radiolinii mikrofalowej. Urządzenia
    przetrwają, w bloku nic się nie spaliło, bo piorun prawidłowo spłynął do
    ziemi a tam dotarł do niby bezpiecznego kabla.
    Maciek