  • 1. Data: 2009-02-07 13:57:38
    Temat: Ogniwa Li-Ion Samsunga
    Od: Sławomir Januszkiewicz <n...@c...com.pl>

    Witam.

    Czy ktoś z szanownych grupowiczow miał styczność z "lajonami"
    produkowanymi (firmowanymi?) przez Samsunga i może się wypowiedzieć
    o ich jakości. Zwykle starałem się używać Sanyo, ale dostałem
    ofertę na Samsuga, który ma mieć podobno pojemność o 25% większą
    przy tych samych gabarytach. Jakieś "za" (poza pojemnością) lub przeciw?

    Nuter

  • 2. Data: 2009-02-07 15:56:56
    Temat: Re: Ogniwa Li-Ion Samsunga
    Od: Padre <P...@n...net>

    Sławomir Januszkiewicz pisze:
> [...]
    > ofertę na Samsuga, który ma mieć podobno pojemność o 25% większą
    > przy tych samych gabarytach. Jakieś "za" (poza pojemnością) lub przeciw?

    Jako posiadacz 3 komórek samsunga w domu (najmłodsza ma 2 lata
    najstarsza ponad 4) nie mogę na nie nic złego powiedzieć, żaden nie
    wysiadł a pojemność wszystkich na pewno nie mniejsza niż 80% początkowej
    bo nie daje sie odczuć krótszego okresu między ładowaniami.