  • 1. Data: 2009-02-14 21:58:05
    Temat: Altium - Bill of Materials
    Od: "MH" <l...@o...pl>

    Niedawno pisałem na temat jednoczesnej edycji grupy elementów. Nie podoba mi się
    ten sposób edycji , ale ... kwestia gustu. W końcu działa ..

    A teraz wydawałoby się , że totalna pierdoła , ale siedzę już nad tym pół dnia
    i dupa blada.

    Chciałbym miec w kolejnych kolumnach następujące informacje: wartośc elementu ,
    lista desygnatorów , ilośc. Np.

    =====================================
    I Value I Designator I Q-ty I
    =====================================
    I 100nF I C1,C2,C3 I 3 I

    Uruchamiam Reports=>Bill of Materials , uruchamia się okno w którym istotnie
    jest wszystko , ale burdel jest TOTALNY.. Za cholerę nie wiem jak pogrupowac w/g
    wartości elementów. Tymczasem grupuje mi w/g footprinta. W helpie też gówno
    znalazłem. Ręce opadają ...

    Poradźcie coś ..

    MH

  • 2. Data: 2009-02-14 22:29:02
    Temat: Re: Altium - Bill of Materials
    Od: Name <u...@e...org>

    Wywal wszystko z 'Grouped Columns' i dodaj kolumnę 'Value'.

  • 3. Data: 2009-02-14 22:57:23
    Od: "MH" <l...@o...pl>

    > Wywal wszystko z 'Grouped Columns' i dodaj kolumnę 'Value'.

    W 'Grouped Columns' odptaszkowałem 'Comment' i 'Footprint'. Jak do diabła dodac
    'Value'. Aha , i jeszcze jedno .. jak eksportuję wyniki BOM np. do Excella , to
    pomimo faktu , że w 'All Columns' Value jest zaptaszkowane , to kolumna ta
    WOGóLE nie pojawia się w pliku wynikowym...

    MH

  • 4. Data: 2009-02-15 11:36:22
    Od: "MH" <l...@o...pl>

> [...]
    > pomimo faktu , że w 'All Columns' Value jest zaptaszkowane , to kolumna ta
    > WOGóLE nie pojawia się w pliku wynikowym...

    Alarm odwołany , znalazłem odpowiedniego pdf'a na stronie ALTIUM..
    W sumie banalnie proste , ale sam bym na to nie wpadł. Teraz szlag mnie trafia
    przy innej dupereli.. QRRVA , czy oni to specjalnie na złość robią ??
    Jak nie dam rady sam , to puszczę kolejny wątek.

    MH

  • 5. Data: 2009-03-10 15:52:55
    Od: r...@g...com

    On 15 Lut, 12:36, "MH" <l...@o...pl> wrote:
    > W sumie banalnie proste , ale sam bym na to nie wpadł. Teraz szlag mnie trafia
    > przy innej dupereli.. QRRVA , czy oni to specjalnie na złość robią ??

    Nie, zapewne interfejs projektował jakiś elektronik albo zwyczajnie
    programista.
    No i wyszła rzecz prosta, na którą nikt poza autorem nie potrafi
    wpaść. Tak już bywa...

    pozdr

    Radek