  • 1. Data: 2009-02-14 20:02:11
    Temat: Oscyloskop cyfrowy z analizatorem stanów logicznych
    Od: "tzurek" <t...@p...onet.pl>

    Witam
    Planuje kupić taki wynalazek "DS1062CD Oscyloskop cyfrowy z analizatorem
    stanów logicznych" Rigol'a
    http://www.ndn.com.pl/index.php?id_dzialu=14&id_firm
    y=30#1889

    W opisie jest:

    "Próbkowanie 400MSa/s (oscyloskop), 200MSa/s (analizator stanów logicznych)
    "

    te 200MSa/s pozwala na ogladanie przebiegów cyfrowych z jaką czestotliwościa
    max ????
    moze mi ktos to objasnic te parametry ?

    Dzięki

  • 2. Data: 2009-02-15 16:49:57
    Od: mt <m...@m...pl>

    Pasmo 60MHz

  • 3. Data: 2009-02-15 18:42:44
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    > te 200MSa/s pozwala na ogladanie przebiegów cyfrowych z jaką
    > czestotliwościa max ????
    > moze mi ktos to objasnic te parametry ?

    Tyle ile napisane, dostaniesz 200Ms/s a co z tego zrozumiesz to twoje

  • 4. Data: 2009-02-16 09:02:06
    Od: Andrzej Kamieniecki <_...@t...com.pl>

    tzurek napisał(a):
    [ciap]
> [...]
    > logicznych) "
    > te 200MSa/s pozwala na ogladanie przebiegów cyfrowych z jaką

    a jakiej spodziewasz się odpowiedzi na tak postawione pytanie? Pytasz z
    jaką częstotliwością będziesz oglądał przebiegi?
    A skąd ktoś może wiedzieć, pewnie kilka przebiegów na dzień, jak nie
    będziesz mógł spać to może i kilkaset oglądnięć na noc.

    200 MSa/s to jest od próbki do próbki 5 ns. Do TTLi od biedy moze być.
    Analizator stanów logicznych pokazuje czy w chwili pobrania próbki
    poziom napięcia zakwalifikowano jako wysoki czy niski. Tu pokaże z
    rozdzielczością góra 5 ns. Jak wystapią jakieś niestabilności szybciej
    narastające/opadające to na tym analizatorze ich nie zobaczysz.
    Zależności czasowe na poszczególnych liniach sondy logicznej też będą
    pokazane z rozdzielczością tylko maksymalnie 5 ns.

    Andrzej Kamieniecki