  • 1. Data: 2009-02-14 17:24:39
    Temat: Atmega8 i interial oscylator
    Od: Marek S <s...@o...pl>

    Nie startuje mi wewnętrzny oscylator.
    - AVR programator mam ustawiony na zegar 8 MHz
    - piny kwarcu sa niepodłączone
    - czytałem ale nie doczytałem

  • 2. Data: 2009-02-14 17:43:32
    Temat: Re: Atmega8 i interial oscylator
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    Marek S pisze:
    > Nie startuje mi wewnętrzny oscylator.
    > - AVR programator mam ustawiony na zegar 8 MHz
    > - piny kwarcu sa niepodłączone
    > - czytałem ale nie doczytałem

    To podaj jak masz ustawione fusebity.

  • 3. Data: 2009-02-14 20:35:21
    Od: Marek S <s...@o...pl>

    T.M.F. pisze:
    > To podaj jak masz ustawione fusebity.
    wedlug AVRprog
    lock bits
    mode1 BLLOmode1 BLB1Mode1 , zabezpieczenia
    SPI enable podkreslone WDTON podkreslone
    BOOTEST nie podkreslone Rset distable nie podkr.
    EEsave nie podkr.
    wybrane InrRCosc. freq 8MHz
    startup 6 CK
    moge jeszce odczytac ponyprog

  • 4. Data: 2009-02-14 20:39:36
    Od: "kk" <...@...pl>

    A dlaczego uważasz że nie startuje ?

    Może masz błąd w programie,
    albo procek kończy program zanim zdążysz zauważyć.

  • 5. Data: 2009-02-14 22:27:46
    Od: Marek S <s...@o...pl>

    kk pisze:
    > A dlaczego uważasz że nie startuje ?
    >
    > Może masz błąd w programie,
    > albo procek kończy program zanim zdążysz zauważyć.

    napisałem programik testowy typu ustaw na portach 1 poczekaj sek i ustaw
    0 . I nie działa .

  • 6. Data: 2009-02-14 23:26:43
    Od: Marek S <s...@o...pl>

    Marek S pisze:

    > napisałem programik testowy typu ustaw na portach 1 poczekaj sek i ustaw
    > 0 . I nie działa .
    jeszcze następna wszystkie porty maja stan wysoki jak zewrę do masy
    dowolny pin to wszystkie maka masę . Uwaliłem porty ? jakim cudem ?

  • 7. Data: 2009-02-15 03:46:04
    Od: Marcin <g...@d...TEGO.NIE.MA>

    Marek S pisze:
    > jeszcze następna wszystkie porty maja stan wysoki jak zewrę do masy
    > dowolny pin to wszystkie maka masę . Uwaliłem porty ? jakim cudem ?

    może nie podłączone piny zasilania?
    MD.

  • 8. Data: 2009-02-15 08:53:37
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    Użytkownik Marek S napisał:
    > jeszcze następna wszystkie porty maja stan wysoki jak zewrę do masy
    > dowolny pin to wszystkie maka masę . Uwaliłem porty ? jakim cudem ?

    A czym Kolega sprawdza ten stan niski i wysoki ? Oscyloskopem,
    woltomierzem cyfrowym?
    Bo może pop prostu nie ustawił Kolega Portu na wyjście.

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 9. Data: 2009-02-15 09:51:32
    Od: Marek S <s...@o...pl>

    Grzegorz Kurczyk pisze:

> [...]
    > woltomierzem cyfrowym?
    > Bo może pop prostu nie ustawił Kolega Portu na wyjście.

    Jest to płytka modelu z przyciskami , ledami. Po wgraniu programu
    testowego przez przypadek nacisnąłem sowich zwierający pin do masy i led
    sie zaświeciła ... cuda . Zasilanie jest programuje po SPI .

  • 10. Data: 2009-02-15 10:04:44
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    > Jest to płytka modelu z przyciskami , ledami. Po wgraniu programu
    > testowego przez przypadek nacisnąłem sowich zwierający pin do masy i led
    > sie zaświeciła ... cuda . Zasilanie jest programuje po SPI .

    Zwarcie do masy raczej nie uwaliloby portow, szczegolnie krotkotrwale.
    Obstawiam, ze masz niepodlaczone wszystkie Vcc i GND, lub blad w programie.
    Pokaz jak wyglada ten program testowy.