  • 21. Data: 2012-07-05 13:31:20
    Temat: Re: Alkomaty we Francji
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 03 Jul 2012 21:28:14 +0200 osobnik zwany MM wystukał:

    a ma francuską homologację?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2012-07-06 10:25:51
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > W Francji? Każdy.

    A znasz znaczenie słowa "każdy"? ;-) Znam Francuzów, którzy
    nie piją...

    > Nie uwierzysz, ale picie alkoholu to nie patologia.

    Oczywiście że uwierzę :-).

  • 23. Data: 2012-07-06 18:16:55
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-07-04 16:34:36 +0000, JK <j...@i...pl> said:

    > Nie uwierzysz.

    Wiedziałem. :-)

    > Nie każdy.

    Każdy. (serio)

    > Gdyby pił każdy, to byłaby patologia.

    Wspominałem, że nie uwierzysz? Otóż - nie jest to patologią - tak mówią
    tylko ludzie sprytni na użytek ludzi...
    ...niesprytnych.

    (moment zastanowienia - CHYBA, że usiłujesz przenieść swoje wyobrażnie
    o piciu na innych i wychodzi ci, że każdy musi zawsze upić się do
    zarzygania - tak, PRZY TAKIM ZAŁOŻENiU picie byłoby patologią)

    --
    Bydlę

  • 24. Data: 2012-07-07 13:26:12
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-07-06 08:25:51 +0000, "Robert_J" <d...@g...pl> said:

    > A znasz znaczenie słowa "każdy"? ;-) Znam Francuzów, którzy nie piją...

    Nie, nie jest to możliwe. We Francji wszyscy piją.
    (hint... a nie, hint będzie przy następnej próbie)

    > Oczywiście że uwierzę :-).

    Na szczęście bóg nie każdemu daje zdolność pojmowania.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 25. Data: 2012-07-13 16:57:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > będę jechał w tym tygodniu przez Francję a tu od 1 lipca nowy kwiatek:
    >
    > "Od niedzieli każdy samochód poruszający się po Francji musi być
    > wyposażony w alkomat chemiczny lub elektroniczny.
    > To element walki z pijanymi kierowcami, ponieważ - jak tłumaczą władze
    > - od 2006 r.
    > alkohol jest pierwszą przyczyną zgonów na francuskich drogach.

    tak, akurat byłem u znajomych we Francji i też o tym mówili.

    Trzeba mieć ponoć dwa - na alko i na narkotyki.

    Jak ich zapytałem o powód, odpowiedzieli: polityka...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z