  • 11. Data: 2011-01-09 21:53:46
    Temat: Re: Alfa 159 Sportwagon - warto?
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-09 21:21, Lewis pisze:
    > W dniu 2011-01-09 20:58, megrims pisze:
    >> W dniu 2011-01-09 20:26, venioo pisze:
    >> I nie kupuj na F -
    >>
    >> Ferrari?
    >
    > I Folksfagena też ;)

    foldzwagen ROTFL

  • 12. Data: 2011-01-09 21:54:58
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-01-09 21:36, AL pisze:
    > Lewis pisze:
    >> W dniu 2011-01-09 20:58, megrims pisze:
    >>> W dniu 2011-01-09 20:26, venioo pisze:
    >>> I nie kupuj na F -
    >>>
    >>> Ferrari?
    >>
    >> I Folksfagena też ;)
    >>
    > to co - tylko Golf?
    > ;)

    i to koniecznie w tediku od dziadka niemca, nie inaczej, z jakimś
    bajerem typu mega-wypas-naklejka na całą tylną szybę i białe chińskie
    "leksusy" z tyłu ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 13. Data: 2011-01-09 22:19:07
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Naprawa maglownicy 1500zł

    a ile kosztuja naprawa maglownicy w A6?

  • 14. Data: 2011-01-10 02:02:23
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 9 Jan 2011 21:23:53 +0100, Seba napisał(a):

    > W 159?

    Teoretycznie tak, ale 2.2 JTS to już wieki nie montują.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 15. Data: 2011-01-10 02:05:17
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 09 Jan 2011 19:23:41 +0100, Kenjiro napisał(a):

    > Myślę o Alfie 159, ale niepokoją mnie reakcje ludzi, że Alfy nie warto,
    > bo to kitu zawieszenie, awaryjna itd...

    Niech żyją obiegowe opinie...

    159 to już zupełnie inne auto niż poprzedniczka.

    > Jak to jest? Macie jakieś
    > doświadczenia ze 159-tką?

    Blisko dwuletnie, co chcesz wiedzieć? :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 16. Data: 2011-01-10 11:08:38
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 10 Jan 2011 02:02:23 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Teoretycznie tak, ale 2.2 JTS to już wieki nie montują.

    Borys, proszę Cię
    :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 17. Data: 2011-01-10 15:08:17
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 10 Jan 2011 19:26:17 +0100, Kenjiro napisał(a):

    > Ogólnie, czy awaryjna, czy faktycznie zawieszenie można łatwo rozwalić
    > na dziurach, ot tak zupełnie ogólnie. I koszty eksploatacji duże?

    Borys, pomyśl dwa razy zanim rzetelnie odpiszesz - odpowiednią opinię
    przecież trzeba podtrzymywać ;)
    Chociaż nie - pisz prawdę. Przecież my te auta będziemy musieli kiedyś
    sprzedać ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 18. Data: 2011-01-10 19:26:17
    Od: Kenjiro <k...@s...pl>

  • 19. Data: 2011-01-10 23:24:16
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > W 159?

    Nie, skrzynia to jednak była w 156, zamotałem. Kajam się :)

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 20. Data: 2011-01-11 10:27:31
    Od: marko <b...@g...com>

    On 9 Sty, 19:23, Kenjiro <k...@s...pl> wrote:
> [...]

    > Myślę o Alfie 159, ale niepokoją mnie reakcje ludzi, że Alfy nie warto,
    > bo to kitu zawieszenie, awaryjna itd... Jak to jest? Macie jakieś

    Witaj,

    Jeżdżę AR159 SW dwuletnią 1.9 ITDm (150 KM) przebieg 67kkm- auto
    fantastyczne ale wpierw mankamenty:

    1. mało miejsca w środku - tzn dla mnie jest ok choć parę razy
    boleśnie uderzyłem się kolanem o deskę rozdzielczą przy wsiadaniu -
    już się nauczyłem, ale mało miejsca jest jak na przykład masz dziecko
    w foteliku - u mnie wożąc dwulatka przedni fotel musi być wówczas
    przesunięty maksymalnie do przodu - co powoduje znikomą ilość miejsca
    dla żony
    2. Bagażnik nawet spory ale o ograniczonej funkcjonalności z powodu
    małego otworu i wysokiej krawędzi załadunku, niezbyt wygodnie się
    pakuje cokolwiek,
    3. Dosyć duża średnica zawracania - ale to moje subiektywne odczucie w
    porównaniu z fokusem mk2 i bmw3 którymi jeździłem ostatnio,
    4. Auto miało dwie awarie póki co: rozsczelnienie zbiorniczka płynu
    wspomagania układu kierowniczego (przy 50 kkm) - usunięte w ramach
    gwarancji oraz najświeższe (wczoraj usunięte) - awaria czujnika ABS
    (co skutkowało niedziałającymi ABS, ESP, ASR i HH) - niestety
    gwarancja skończyła się w listopadzie więc diagnoza i wymiana czujnika
    w AS Fiata to prawie 1000 PLN... w obu przypadkach jeździłem przez
    kilka dni bezproblemowo zanim dotarłem do serwisu.
    5. Panel centralny jest wykonany z tworzywa imitującego metal i dosyć
    podatnego na zarysowania (pomimo iż ma fakturę rowkowaną)
    6. Mało schowków w zasięgu kierowcy - mały schowek po stronie
    pasażera, brakuje mi uchwytu na kubek - tzn jest między fotelami ale
    mały i niefortunnie umieszczony - zaraz obok jest gniazko zapalniczki
    - jak mamy dłuższą wtyczkę np z nawigacji to jest problem że się
    zmieścić

    Plusy:
    - świetny silnik - dynamiczny, elastyczny i cichy - u mnie spalanie
    średnie to 7,4 l/100 km - w trasie jadąc spokojnie da się zejść do
    6,5, ale jadąc ostro i szybko potrafi wziąć 8-9
    - fantastyczne wnętrze - materiały z jakich jest wykonane, "design" -
    mnie się bardzo odpowiada,
    - skrzynia 6 biegów - bezcenne w trasie
    - mam jasną welurową tapicerkę - czego się trochę bałem na początku -
    ale teraz nie chcę żadnej innej - brudzi się nieporównywalnie mniej
    niż szara w fokusie, jakoś łatwiej mi się też ją czyści.
    - bardzo ładne podświetlenie zegarów i całej tablicy - dwie diody
    zamontowane w lusterku rzucają lekką czerwoną poświatę na konsolę
    centralną - takie samo rozwiązanie pamiętam z ML-a mk1 - zawsze mi się
    podobało - to taki detal ale cieszy;-)
    - wygodne fotele spory zakres rgulacji
    - wyciszenie wnętrza
    - prowadzenie auta - na prostej drodze super, w koleinach gorzej
    (opony 225/50 R17)
    - system blue&me - świetna rzecz - sparował się z iphonem
    bezproblemowo i to jeden z najlepszych zestawów głośnomówiąch jakich
    używałem, jedyny mankament - nie odtwarza plików muzycznych z iphona
    (trzeba włożyć osobno pendrive)
    - jak zauważyła żona - ludzie oglądają się na ulicy za tym samochodem
    - mnie to akurat trochę przeszkadza ale niektórym może nie
    - jednym z pierwszych (no może w drugiej dziesiątce) słów które
    nauczył się mój dwuletni sysnek była ALFA taty ;-) bezcenne

    Prywatnie pewnie bym sobie nie kupił tego samochodu ze względu na
    wyjazdy rodzinne (mało miejsca, bagażnik, itd.) itd. Ale że dostałem
    jako służbowe to jeżdżę i nie ukrywam że zakochałem się w tym
    samochodzie - jak na razie kawał dobrego auta choć nieco mniej
    praktycznego od konkurencji.

    To chyba tyle - pytaj jeżeli coś interesuje CIę szczególnie

    Marek