  • 1. Data: 2011-01-09 19:03:10
    Temat: Czas na przerejestrowanie po kupnie - coś się zmienia?
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Jak wiadomo wynosi 30 dni - ale nie ma sankcji za przekroczenie tego
    terminu. Można więc tego nie robić. Czy przypadkiem coś się nie
    zmienia? Ktoś coś słyszał?

    --
    Hinek

  • 2. Data: 2011-01-09 21:01:18
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Jak wiadomo wynosi 30 dni - ale nie ma sankcji za przekroczenie tego
    > terminu. Można więc tego nie robić. Czy przypadkiem coś się nie
    > zmienia? Ktoś coś słyszał?

    nadal nie ma sankcji - maja niby wprowadzic jakas kare wysokosci dwukrotnej
    oplaty rejestracyjnej ale to dopiero pod koniec 2011 bo oczywiscie
    legislacja idzie jak blyskawica :D

  • 3. Data: 2011-01-10 11:09:41
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    Ja mam podobne pytanie:
    Auto zostało wykupione po leasingu, ale polisę musiałem
    przedłużyć przed upływem poprzedniej, czyli jeszcze wtedy
    właścicielem był fundusz. Teraz jestem ja i zmienione
    zostały tablice (inny powiat). Na polisie jest stary numer,
    na aucie nowy. Teraz pytanie: jest jakiś obowiązek zrobienia
    aneksu do polisy czy mogę w ogóle tego nie robić do końca
    jej trwania? I wozić ze sobą fakturę zakupu?

  • 4. Data: 2011-01-10 11:12:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > numer, na aucie nowy. Teraz pytanie: jest jakiś obowiązek zrobienia aneksu

    Oczywiście.
    Sami Ci zresztą przyślą jak ich powiadomisz o zmianie właściciela.
    Być może z innymi stawkami.

  • 5. Data: 2011-01-10 11:17:08
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Oczywiście.
    > Sami Ci zresztą przyślą jak ich powiadomisz o zmianie
    > właściciela.
    > Być może z innymi stawkami.

    Stawki na pewno będą te same, bo to i tak ja byłem
    ubezpieczającym. Tylko robiłem cesję polisy na FL. Ale
    dzięki za odpowiedź, będę musiał się niestety fatygować ;-)

  • 6. Data: 2011-01-10 11:22:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Stawki na pewno będą te same, bo to i tak ja byłem ubezpieczającym.

    Ale nie ubezpieczonym zapewne.
    Korzystałeś ze wszystkich swoich zniżek i nie korzystałeś ze zniżek
    ubezpieczyciela?