  • 11. Data: 2013-03-06 17:52:58
    Temat: Re: Alcatel OT 993d
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-06 07:03, Kamtzu pisze:
    > Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    > ie można z tym żyć.
    >
    > Jak dla mnie to ogolnie pisanie na dotykowcu jest z gory skazane na
    > porazke :) Nie mam zbytnio porownania do innych klawiatur, domyslnie
    > zainstalowana jest klawiatura TouchPal Input.

    Faktycznie nie za ciekawie się pisze esy na tym fonie, po za tym nie ma
    polskich liter. Spróbuję jakąś klawiaturę z Google Play zainstalować.
    A co do ustawiania włączania i włączania poszczególnych kart sim to
    opcja jest na wierzchu - Ustawienia -> sieci zwykłe i
    bezprzewodowe->ustawienia multisim->konfiguruj dual sim i tu można
    dowolna kartę wyłączyć.

  • 12. Data: 2013-03-06 17:53:38
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-05 21:53, animka pisze:

> [...]
    Alcatela-OT-993D.html

    > Narobiłeś mi smaku tym telefonem. Mój dual sim Samsung nie ma HSPA i
    > aero mi nie działa, a też jest niezły tylko tego aero mi brak.
    > http://www.crazyprice.pl/product-pol-20484-Alcatel-O
    T-993D-black.html

    Też się na niego skusiłem ze względu na obsługę dwu kart :-)

  • 13. Data: 2013-03-06 17:55:02
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-05 21:56, animka pisze:

    > Przypomniało mi się jeszcze, że kiedyś miałam Alcatela, ale miał
    > strasznie małą czcionkę i mi działał na nerwy jak czegoś nie mogłam
    > przeczytać. Teraz już może tę niedogodność poprawili

    W tym idzie czcionkę powiększać do naprawdę dużej. A co poza tym, -
    niezły wyświetlacz i reakcja na dotyk, dobrze się go trzyma w ręku, bez
    żadnej gimnastyki można pisać sms-y jedna ręką.. Za to strasznie
    zagmatwane menu, samo skonfigurowania dostepu do Google Play zajeło mi
    chyba z pół godziny - w tablecie Huawei może z minutę. Z minusów
    dodałbym jeszcze dość cichy głos. Zarówno powiadomień dźwiękowych jak i
    samych rozmów. No i brak folii ochronnej na ekran. Więcej plusów i
    minusów na razie nie zaobserwowałem.

  • 14. Data: 2013-03-07 19:48:07
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-03-06 17:53, Trybun pisze:

    Alcatela-OT-993D.html

    T-993D-black.html

    > Też się na niego skusiłem ze względu na obsługę dwu kart :-)

    Teraz jeden slot już mam wolny (tzn jeszcze trzymam nieaktywną kartę
    Orange, żeby był porządek), Chciałabym w to miejsce wsadzić kaerę Aero
    2, niestety telefon nie obsługuje, więc płacę za internet Play-owi.

    --
    animka

  • 15. Data: 2013-03-07 19:50:26
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-03-06 17:55, Trybun pisze:

> [...]
    > dodałbym jeszcze dość cichy głos. Zarówno powiadomień dźwiękowych jak i
    > samych rozmów. No i brak folii ochronnej na ekran. Więcej plusów i

    Jeli chodzi o folię to od razu zawsze zdejmuję, bo od tego mam telefon,
    żeby mi jakieś folie na nim nie przeszkadzały.

    --
    animka

  • 16. Data: 2013-03-08 22:12:57
    Od: "Kamtzu" <...@t...pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    >A co do ustawiania włączania i włączania poszczególnych kart sim to opcja
    >jest na wierzchu - Ustawienia -> sieci zwykłe i bezprzewodowe->ustawienia
    >multisim->konfiguruj dual sim i tu można dowolna kartę wyłączyć.

    I to nazywasz na wierzchu? powinno byc pod jednym kliknieciem. Jak mialem
    dualsima LG to codziennie o 15 wylaczalem sluzbowa karte, teraz mi sie nie
    chce tyle klikac :P

  • 17. Data: 2013-03-08 22:20:32
    Od: "Kamtzu" <...@t...pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    >Za to strasznie zagmatwane menu, samo skonfigurowania dostepu do Google
    >Play zajeło mi chyba z pół godziny - w tablecie Huawei może z minutę.

    Menu jak w kazdym Androidzie ;) Nie wiem co masz na mysli z tym
    konfigurowaniem? Przy pierwszym wlaczeniu pyta dane do konta google: login,
    haslo i tyle.

    >No i brak folii ochronnej na ekran

    Ale po co? Zeby za dwa lata moc sprzedac telefon bez ryski za 100zl? ;) W
    dzisiejszych czasach sprzet sie szybciej zuzywa moralnie niz fizycznie :)

  • 18. Data: 2013-03-09 11:03:00
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Trybun wrote:
    >i czy jest jakaś dwusimowa, zdolna obsłużyć AERO2
    > alternatywa w jakości i cenie dla tego Alcatela?

    Zestawienie zrobiłem niedawno zgodnych DualSIMów z Aero2 i cały czas
    zbieram nowe telefony:
    http://jdtech.pl/2013/03/aero2-i-telefony-dualsim.ht
    ml

    Jakub

  • 19. Data: 2013-03-09 11:52:03
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-07 19:48, animka pisze:

    > Teraz jeden slot już mam wolny (tzn jeszcze trzymam nieaktywną kartę
    > Orange, żeby był porządek), Chciałabym w to miejsce wsadzić kaerę Aero
    > 2, niestety telefon nie obsługuje, więc płacę za internet Play-owi.

    Czyli musisz tez kupić coś dualnego co obsługuje UMTS 900Mhz..

  • 20. Data: 2013-03-09 11:52:33
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-07 19:50, animka pisze:

    > Jeli chodzi o folię to od razu zawsze zdejmuję, bo od tego mam
    > telefon, żeby mi jakieś folie na nim nie przeszkadzały.

    Dobrze spasowana folia w niczym nie powinna przeszkadzać. ;-)