  • 1. Data: 2013-03-02 16:31:15
    Temat: Prosze o porade w sprawie Windows Phone 8
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    Czy warto taki telefon brac?
    Mam do wyboru:
    a) Samsung Galaxy S3 (starsza wersja 3G)
    b) HTC Windows Phone 8X (ten telefon jest juz 4G)

    Co wybrac?
    A moze dolozyc wiecej do abonamentu i wziasc Samsunga Galaxy S3 z modemem
    4G?
    Dzieki za wszelkie praktyczne rady i sugestie, idealnie jesli ktos ma HTC
    Windows Phone 8 i sie podzieli wrazeniami.
    Dlam mnie WindowsPhone8 bedzie nowoscia, jakies 7 lat wstecz mialem
    WindowsPhone 5 ale to byly czasy znacznie przed andriodem i wowczas windows
    bil na glowe symbiana.

  • 2. Data: 2013-03-03 23:02:59
    Temat: Re: Prosze o porade w sprawie Windows Phone 8
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "pmlb" <b...@d...pl> wrote in message
    > Czy warto taki telefon brac?
    > Mam do wyboru:
    > a) Samsung Galaxy S3 (starsza wersja 3G)
    > b) HTC Windows Phone 8X (ten telefon jest juz 4G)
    >
    > Co wybrac?

    Twoje pytanie jest podobne jakbys zapytal czy wybrac honde czy toyote...
    A moze mercedesa?

    Napisz jak uzywasz telefonu, co dla Ciebie wazne a co niewazne to wtedy
    bedzie rozmowa - telefon dla kazdego z nas oznacza cos innego i jeden
    bedzie mial 99% czasu z telefonem spedzone na rozmowach, 1/2% na
    smsach i 1/2% na internecie, inny bedzie wydzwanial 50 minut miesiecznie
    robil 100 smsów a reszta 99% to bedzie www, facebook, twitter i inne apps.

    > A moze dolozyc wiecej do abonamentu i wziasc Samsunga Galaxy S3
    > z modemem 4G?
    > Dzieki za wszelkie praktyczne rady i sugestie, idealnie jesli ktos ma HTC
    > Windows Phone 8 i sie podzieli wrazeniami.

    No ale skady my mamy wiedziec ile Ty i do czego internetu w telefonie
    uzywasz
    i czy Tobie sie przyda ten nieco szybszy czy wystarczy Ci normalnie szybki?

    > Dlam mnie WindowsPhone8 bedzie nowoscia, jakies 7 lat wstecz mialem
    > WindowsPhone 5 ale to byly czasy znacznie przed andriodem i wowczas
    > windows bil na glowe symbiana.

    To tyle nam powiedziales o sobie i swoich wymaganiach co do telefonu?
    Strasznie duzo zatem wiemy o Tobie i Twoich potrzebach... Reszte zgadywac?
    :-)

  • 3. Data: 2013-03-04 01:13:06
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    Dzieki za odpowiedz.
    Moze faktycznie troche za malo napisalem, ale bardziej mnie interesowalo to
    od strony gadzetu niz samego kontraktu i telefonu.

> [...]
    > robil 100 smsów a reszta 99% to bedzie www, facebook, twitter i inne apps.

    Same rozmowy sa bardzo wazne i wykorzystuje ok. 500 minut miesiecznie, mam
    nielimitowane minuty oraz sms-y ktorych wysylam zawrotne ilosci w sumie ok 5
    na rok:)) Po prostu wole zadzwonic, niz dukac na klawiaturce wirtualnej.
    Telefonu uzywam poza dzwonieniem jako gadzetu. Rozne mniej czy bardziej
    przydatne aplikacje, nawigacja (glownie Co Pilot) i tym podobne.

    > No ale skady my mamy wiedziec ile Ty i do czego internetu w telefonie
    > uzywasz
    > i czy Tobie sie przyda ten nieco szybszy czy wystarczy Ci normalnie
    > szybki?

    Normalnie szybki to ok 7mbps w 4G bedzie to w granicach 20mbps.
    Internetu faktycznie uzywam sporo, naturalnie glownie poza domem. Przy czym,
    glownie jako modem, do tableta.
    (nie mam nerwow do ekraniku 4 czy 5 cali... tablet ma 10 i to czasem jest
    drazniace).
    Tu sie zatrzymam, gdyz: operator daje mi nielimitowany net ale bez
    mozliwosci jego dzielenia (tethering), podzial netu wykrywa poprzez
    sprawdzenie informacji z przegladarki - nazywa sie to chyba user agent.
    mozna to co prawda przelaczac, ale to lipa. Natomiast w przypadku tablet
    gdzie tez jest android jest ten sam user agent, wiec de facto tethering nie
    jest wykryty (tez karta w modemie USB bez porblemu zasila laptopa
    internetem, ale nie mozna dzwonic;( )
    Tak wiec tak to wyglada w skrocie. Na internecie mi zalezy ale nie jest to
    graniczna wartosc.

    > To tyle nam powiedziales o sobie i swoich wymaganiach co do telefonu?
    > Strasznie duzo zatem wiemy o Tobie i Twoich potrzebach... Reszte zgadywac?
    > :-)

    Chodzilo mi o to, ze z windowsem na telefonie dawno nie mialem doczynienia.
    Android jest w miare latwy w obsludze.
    Nie wiem jak to wyglada z windows phone 8 - dlatego bardzo zlezalo mi na
    wypowiedziach praktykow.
    Jak z aplikacjami, czy user agent w takim wypadku sie nie pogryzie z
    androidem na tablecie i nie zablokuje mi dzielnia internetu?
    Po prostu jak wyglada "gadzetowoe" zestawienie tych telefonow.
    Poczawszy od aplikacji poprzez muzyke, aparat i nawigacje konczac.
    Dzieki.