eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAkumulator ołowiowy AGM czy zwykły do zasilania awaryjnego przetwornicy 230VAkumulator ołowiowy AGM czy zwykły do zasilania awaryjnego przetwornicy 230V
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.62.MISMATCH!peer02.f
    r7!cyclone02.ams2.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!voer-me.highwind
    s-media.com!news.astraweb.com!border6.a.newsrouter.astraweb.com!not-for-mail
    From: "jedrek" <jedrek@jedrek>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Akumulator ołowiowy AGM czy zwykły do zasilania awaryjnego przetwornicy
    230V
    Date: Mon, 26 Oct 2015 16:17:39 +0100
    Organization: dns
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.3790.3959
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3790.3959
    Lines: 17
    Message-ID: <562e4414$0$25239$b1db1813$a307dbb3@news.astraweb.com>
    NNTP-Posting-Host: b7b105bd.news.astraweb.com
    X-Trace: DXC=YMg>4BKOZ46B;RYi]PcMG9L?0kYOcDh@:3^AP^ioBC;0`@J74njKa512[7NlCOI9h<:cUCRE
    glYQ=HefmCca`045_J<dXgE]0@;=AU8U6db\?>
    X-Received-Body-CRC: 2090668584
    X-Received-Bytes: 1925
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:687691
    [ ukryj nagłówki ]

    Z lektury http://techtron.pl/i17,jaki-akumulator-wybrac.html wynika, że do
    zasilania przetwornic należy stosować akumulatory AGM.
    Czy faktycznie zwykły ołowiowy samochodowy się do tego celu nie nadaje?
    Typowy samochodowy szybko będzie zajeżdżony jak będzie miał takie głębokie
    cykle naładowanie->rozładowanie do 10,8V?
    Typowe samochodowe nadają się tylko do chwilowych obciążeń rozrusznikiem i
    od razu ładowanie alternatorem? Czyli tolerują i po 200A w impulsie
    rozruchowym, ale nie lubią ciągłego obciążenia aż się rozładują nim do
    10,8V.
    Będzie się taki zwykły samochodowy gniewać na obciążenie np przez 12h? Prąd
    pobierany około 8A (100W). Szybciej straci swoją realną pojemność niż taki
    AGM?
    Patrząc na ceny typowa 180Ah Centry kosztuje ~600zł
    AGM 180Ah ~1700zł więc różnica cenowa ostra.
    Czy raczej to całe AGM to jakiś marketing i różnice jakieś tylko kosmetyczne
    będą?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: