  • 271. Data: 2017-02-16 16:17:33
    Temat: Re: Akcja Strzalka
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-16 o 16:15, LordBluzg(R) pisze:

    > Gdzieś użyłem tutaj żargonu? Fajnie bredzisz :)

    Tutaj nie. Wcześniej. Masz umysł psa i pamiętasz tylko 10 sekund w tył?

    --
    Liwiusz

  • 272. Data: 2017-02-16 16:20:33
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-02-16 o 16:17, Liwiusz pisze:

    > Tutaj nie. Wcześniej. Masz umysł psa i pamiętasz tylko 10 sekund w tył?

    Huh, wskaż zatem gdzie użyłem samego żargonu bez wyjasnienia?

    Masz umysł ameby że nie rozumiesz pisanego słowa? :)

    --
    LordBluzg(R)

  • 273. Data: 2017-02-16 16:23:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-16 o 16:20, LordBluzg(R) pisze:

    > Huh, wskaż zatem gdzie użyłem samego żargonu bez wyjasnienia?

    Nie wiem, nie czytam większości twoich postów, i nie mam zamiaru szukać.
    Tutaj bronisz używania żargonu, i do tego się odnoszę.

    --
    Liwiusz

  • 274. Data: 2017-02-16 16:33:51
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-02-16 o 16:23, Liwiusz pisze:

    > Nie wiem, nie czytam większości twoich postów, i nie mam zamiaru szukać.
    > Tutaj bronisz używania żargonu, i do tego się odnoszę.

    No to się źle odnosisz i trafiłeś akurat na funkcję ignoranta,
    potwierdzając, co wcześniej napisałem o takowych. Nie mam zamiaru Ci
    wskazywac co napisałem, bo jest dostępne. Skoro nie chciało ci się
    przeczytać a włączasz się do dyskusji zupełnie "z dupy" to świadczy
    tylko o tobie.

    --
    LordBluzg(R)

  • 275. Data: 2017-02-16 16:43:40
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 16-02-2017 o 16:33, LordBluzg(R) pisze:

    > No to się źle odnosisz

    Długo masz jeszcze zamair robić z siebie idiotę?
    PLONK WARNING !!!!

  • 276. Data: 2017-02-16 16:57:20
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-02-16 o 16:43, Cavallino pisze:

    > Długo masz jeszcze zamair robić z siebie idiotę?
    > PLONK WARNING !!!!

    Sronk. Już mi dałeś plonka sklerotyku :)
    Teraz możesz tylko vykurviać z vervą :)

    --
    LordBluzg(R)

  • 277. Data: 2017-02-16 17:14:21
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 16-02-2017 o 16:57, LordBluzg(R) pisze:

    > Sronk.

    PLONK

  • 278. Data: 2017-02-17 19:09:54
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    > Tak samo byś zrobił przed B-20?

    Zazwyczaj znak STOP stoi faktycznie w miejscu gdzie jest to uzasadnione
    (bo widoczność jest na tyle ograniczona że widać dobrze dopiero po
    dojechaniu do linii zatrzymania). Np tutaj:
    https://www.google.pl/maps/@52.1066485,20.6268201,3a
    ,75y,247.37h,86.82t/data=!3m6!1e1!3m4!1si2GfFOnexs7O
    AnPNqv_Hcw!2e0!7i13312!8i6656

    Oczywiście zdarzają się wyjątki, tu na przykład:
    https://www.google.pl/maps/@52.9604348,14.4341501,3a
    ,75y,276.28h,98.01t/data=!3m6!1e1!3m4!1swQV6z-uMPM3m
    L5T2W_bPNQ!2e0!7i13312!8i6656
    znak był nieuzasadniony, bo można było bezpiecznie włączyć się do ruchu
    bez zbędnego zatrzymania i znak obecnie już tu nie stoi (jest tylko
    "ustąp pierwszeństwa"). Oczywiście Policja tutaj często czaiła się i
    podreperowywała statystyki :)

  • 279. Data: 2017-02-20 21:27:48
    Temat: Re: Akcja Strzalka. Daj świni palec.
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 07.02.2017 o 13:16, Shrek pisze:
    > To jeszcze raz zapytam o odsetek debili. Czy zastanawiałeś się ilu ich
    > jest? 1 na tysiąc? Pewnie coś koło tego - ich można wytępic nie tępiąc
    > całego społeczeństwa.

    Od razu widać inną analogię:

    Komuś zdarzyło się nie włączyć świateł wieczorem lub przy ograniczonej
    widoczności, to teraz każdy MUSI grzać żarówki w biały bezchmurny dzień
    w samym środku upalnego lata, choćby turlając się w korku...

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 280. Data: 2017-02-20 21:33:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.02.2017 o 21:27, Grzegorz Tomczyk pisze:

> [...]
    > widoczności, to teraz każdy MUSI grzać żarówki w biały bezchmurny dzień
    > w samym środku upalnego lata, choćby turlając się w korku...

    Mam mieszane uczucia - z jednej strony o wiele lepiej widać delikwenta
    np w lusterku, z drugiej kierowcy nauczyli się że wszystko musi świecić,
    więc motocykliści (którzy wyróżniali się świeceniem całą dobę,
    przynajmniej ci bardziej rozgarnieći) piesi i rowerzyści dostają w D4. Z
    trzeciej strony - oni też lepiej widzą samochody dzięki temu - jak z
    tego korzystają to inna sprawa.

    Shrek