  • 261. Data: 2017-02-16 02:16:07
    Temat: Re: Akcja Strzalka
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-02-16 o 01:25, re pisze:

    > Użytkownik "LordBluzg(R)"

    > P.S.
    > podobna sprawa jest z cytowaniem art, paragrafów itp. zamiast opowieści
    > własnymi słowami. Tam jest zawsze konkretnie napisane o co chodzi.
    > Zauważ że osoby będące w temacie (prawnicy) używają tych symboli jako
    > podparcie wypowiedzi, czyli np: wymuszenie pierwszeństwa z KW Art. 86. §
    > 1 itd...albo od razu walą Art. 86. § 1 i też wiadomo o co chodzi.
    > ---
    > No właśnie nie wiadomo. Cały przepis trzeba podać by było wiadomo.

    Bredzisz. Cały sprawa polega na tym, żeby mieć już tą wiedzę i poruszać
    się po symbolach, bo jest zwyczajnie łatwiej. Dla ciebie to niedostępne
    tematy więc wiem że tego nie rozumiesz :) Każdy lajkonik tak ma i w
    każdej dziedzinie, która zawiera tego typu informacje. Lekarz podaje nr
    choroby a ktoś inny, numer tramwaju. Zainteresowani wiedzą co to za
    choroba i ci od tramwaju wiedzą skąd/dokąd jedzie i gdzie są przystanki.
    Lajkonicy błądzą i szczycą się tym, ze mają ograniczoną pamięć i jej nie
    zaśmiecają. Rozumiem doskonale że nie można ogarniać wszystkich dziedzin
    i wszystkich symboli na świecie i wkuwać je do pamięci ale chociaż w
    kręgach zainteresowań, trzeba czasem ogarnąć chociaż podstawy, żeby móc
    najzwyczajniej podyskutować.

    Skoro masz internet a nie masz pamięci to sobie sprawdzisz. Ktoś inny
    raz przeczyta i zapamieta więc sprawdzać więcej nie musi. To takie
    trudne do zrozumienia?
    --
    LordBluzg(R)

  • 262. Data: 2017-02-16 06:19:20
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 16.02.2017 o 02:16, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    >
    > Skoro masz internet a nie masz pamięci to sobie sprawdzisz. Ktoś inny
    > raz przeczyta i zapamieta więc sprawdzać więcej nie musi. To takie

    Ty masz chyba coś z głową na punkcie tych numerków.
    Domyślam się, że doskonale byś się czuł w Oświęcimiu jako nadzorca,
    wszystkich podwładnych byś znał po numerkach:)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 263. Data: 2017-02-16 11:09:19
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

> [...]

    Skoro masz internet a nie masz pamięci to sobie sprawdzisz. Ktoś inny
    raz przeczyta i zapamieta więc sprawdzać więcej nie musi. To takie
    Nie, to Ty bredzisz. Żeby się rozumieć należy używać określeń zrozumiałych
    dla wszystkich a nie tylko snobów.

  • 264. Data: 2017-02-16 11:12:08
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-02-16 o 11:09, re pisze:
    [...]
> [...]
    > ---
    > Nie, to Ty bredzisz. Żeby się rozumieć należy używać określeń
    > zrozumiałych dla wszystkich a nie tylko snobów.

    Przeczytaj to co napisałem wyżej. Inna sprawa, skoro czegoś nie
    rozumiesz i nie chce ci się sprawdzać/stosować to nikt cie do tego nie
    zmusza. Sam wydajesz sobie świadectwo :)

    --
    LordBluzg(R)

  • 265. Data: 2017-02-16 11:30:35
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

    [...]
> [...]

    rozumiesz i nie chce ci się sprawdzać/stosować to nikt cie do tego nie
    zmusza. Sam wydajesz sobie świadectwo :)
    Normalni ludzie starają się używać języka zrozumiałego dla wszystkich by
    wszyscy ich rozumieli. Snobi zamiast tego numerów przepisów i znaków i
    szukają frajerów, którzy się będą do nich naginać.

  • 266. Data: 2017-02-16 11:32:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-16 o 11:30, re pisze:

> [...]
    > wszyscy ich rozumieli. Snobi zamiast tego numerów przepisów i znaków i
    > szukają frajerów, którzy się będą do nich naginać.

    Śmieszna ta dyskusja - pomiędzy snobem, a nie umiejącym pisać postów -
    jak jeden drugiego poucza. Dzieci.

    --
    Liwiusz

  • 267. Data: 2017-02-16 12:38:32
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

> [...]
    > szukają frajerów, którzy się będą do nich naginać.

    Śmieszna ta dyskusja - pomiędzy snobem, a nie umiejącym pisać postów -
    To idź stąd

  • 268. Data: 2017-02-16 16:01:21
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-02-16 o 11:32, Liwiusz pisze:

    > Śmieszna ta dyskusja - pomiędzy snobem, a nie umiejącym pisać postów -
    > jak jeden drugiego poucza. Dzieci.

    Mnie, to co nazywasz snobizmem (a nie jest) nie przeszkadza. Zwyczajnie,
    operuję od lat językiem technicznym i się do tego przyzwyczaiłem. Taki
    mam charakter pracy, którą lubię i wykonuję. Lubię natomiast sobie
    potrollować i co ciekawe nie doczepia się osoba, która rozumie to
    zagadnienie ale wszelacy ignoranci, hipokryci, laicy itp. Jeszcze
    ciekawszą rzeczą jest, że sami się obnażają w większym gronie,
    potwierdzając tym samym to co napisałem :)

    --
    LordBluzg(R)

  • 269. Data: 2017-02-16 16:08:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-16 o 16:01, LordBluzg(R) pisze:

    > Mnie, to co nazywasz snobizmem (a nie jest) nie przeszkadza.

    W życiu nie spotkałem snoba, któremu by przeszkadzał jego snobizm.

    > Zwyczajnie,
    > operuję od lat językiem technicznym i się do tego przyzwyczaiłem. Taki

    To dobrze, ale dlaczego nas ma to interesować? Masz swój zawodowy
    żargon, to używaj go w odpowiednich sytuacjach, a nie w dyskusji ogólnej.

    > potrollować

    Ano właśnie.

    --
    Liwiusz

  • 270. Data: 2017-02-16 16:15:07
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-02-16 o 16:08, Liwiusz pisze:

    > W życiu nie spotkałem snoba, któremu by przeszkadzał jego snobizm.

    > To dobrze, ale dlaczego nas ma to interesować?

    Bo czytasz i odpisujesz. Nie mam pojecia co cie interesuje ale jak widać
    robisz to :)

    > Masz swój zawodowy
    > żargon, to używaj go w odpowiednich sytuacjach, a nie w dyskusji ogólnej.

    Gdzieś użyłem tutaj żargonu? Fajnie bredzisz :)

    > Ano właśnie.

    Sraśnie. Następny co sie dopierdala bez sensu :)

    --
    LordBluzg(R)