  • 202. Data: 2017-02-07 17:00:44
    Temat: Re: Akcja Strzalka. popraw przepis.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Landrot u...@o...pl ...

    > No to do dzieła, popraw przepis zamiast psuć klawiaturę.
    > Przekonaj trochę osób, ze masz rację, zgłoś projekt ustawy
    > i może uchwalą.

    Po pierwsze - wycinaj sygnaturkę/podpis poprzednika.
    Po drugie - z całym szacunkiem, ale wydawać polecenia to wiesz komu
    mozesz...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 201. Data: 2017-02-07 17:00:44
    Temat: Re: Akcja Strzalka. Daj świni palec.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > --Moim zdaniem przesadzasz ze jest ich tak wielu, poza tym nie
    > zauwazasz, ze sa tez po stronie pieszych...
    >
    > nie ja tylko policja ...

    to ci co zapełnili wiezienia boguducha winnymi rowerzystami po piwie?
    Hmm... wybacz ze jestem sceptyczny...

    > oczywiscie ze inni sa winni: te stada
    > pieszych rzucajace sie na maske, 90-cio letnie staruszki ktore
    > wtargnely sprintem na pasy itd

    Chcesz powiedziec, ze nie widujesz przyklejonych do smartfona samobójców
    włazących pod koła, przebiegajacych na czerwonym miedzy samochodami bo
    akurat tramwaj jedzie albo dlatego, ze przeciez sekunde temu było zielone
    to jeszcze mozna wejsc? Zazdroszcze...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 203. Data: 2017-02-07 18:03:22
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Landrot"

    > Innymi słowy, stosując przyjętą nomenklature, tylko debil nie rozumie, ze
    > niektore sprawy mogą działać lepiej...
    >
    > Pozdrawia... Budzik

    No to do dzieła, popraw przepis zamiast psuć klawiaturę.
    Przekonaj trochę osób, ze masz rację, zgłoś projekt ustawy
    i może uchwalą.
    ---
    Może sam to zrób a nie psujesz klawiaturę i nas przekonujesz byśmy jakieś
    ustawy zgłaszali.

  • 204. Data: 2017-02-07 18:05:53
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik wacek?

    --Pomysłodawców tego przepisu też należałoby poddać działaniom
    wychowawczym bo swoim zachowaniem obrażają innych i utrudniają im życie.

    przepis jest jak najbardziej prawidlowy - z punktu widzenia kierowcy (skraca
    czas zatrzymania dla skrecajacych w prawo) problem jest natomiast z
    gamoniami ktorzy nie sa w stanie ogarnac jego sensu i wymuszaja
    pierwszenstwo na pieszych/rowerzystach ...
    ---
    Zlikwidować przejścia

  • 205. Data: 2017-02-07 18:12:30
    Temat: Re: Akcja Strzalka.
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > Co jest naciągane ? Możliwość pojechania w prawo na czerwonym
    > przy zielonej warunkowej strzałce, jest naciągane ?

    Wydaje się, ze jasno napisałem _konieczność_ zatrzymania się na _każdej_
    zielonej strzałce.
    ---
    Jak dla mnie to jest po prostu niewłaściwy znak. Żółta strzałka byłaby
    adekwatna.

  • 206. Data: 2017-02-07 18:13:57
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07-02-2017 o 09:10, Landrot pisze:

    > Już ktoś pisał : daj świni palec to rękę użre.
    > Debile dostali możliwość przejechania na czerwonym to jeszcze im mało.

    PLONK

  • 207. Data: 2017-02-07 19:41:12
    Temat: Re: Akcja Strzalka. To nie to samo.
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-02-07 o 15:35, Liwiusz pisze:

    > Po co zatem obowiązek zatrzymywania się przed strzałką bez przejścia dla
    > pieszych?

    To przejście pewnie jest za skrzyżowaniem.

    Robertr

  • 208. Data: 2017-02-07 19:53:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.02.2017 o 18:12, re pisze:

    > ---
    > Jak dla mnie to jest po prostu niewłaściwy znak. Żółta strzałka byłaby
    > adekwatna.

    Nie ma sensu mnożyć bytów. Zółty migający ludzik jest fajny, ale
    trzebaby to ujednolicić.

    Shrek

  • 209. Data: 2017-02-07 19:54:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.02.2017 o 15:33, p...@g...com pisze:

    > --To wyjdź z piwnicy i sobie policz. Ja wczoraj liczyłem - słownie jeden.
    >
    > zeby zaklinac rzeczywistosc musisz byc waznym politykiem rzadzacej opcji im to sie
    (na krotka mete) udaje, pozostali wypad :-)

    Liczyłeś? Masz kamerkę - zapodaj ilu ci się udało namierzyć. Jak chesz
    jeszcze konstruktywnie, to wyślij też gdzie trzeba.

    Shrek

  • 210. Data: 2017-02-07 20:01:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości

    >To przejście pewnie jest za skrzyżowaniem.

    Ale wtedy inny jest mechanizm zagrozen, i stop ich nie rozwiazuje.

    J.