  • 211. Data: 2017-02-07 20:12:15
    Temat: Re: Akcja Strzalka. Ruszyć Du ę.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.02.2017 o 15:54, s...@g...com pisze:

    > Pewnie ze nie wiele. Moze jeden na 1000.

    Sam widzisz. Polacy to nie naród debili. Podobny odsetek jest pewnie
    wszędzie. Tam gdzie nie ma to dlatego, że ich spacyfikowali. I tego nie
    zrobisz łapiąc ludzi którzy przejechali 10km/h przez strzałkę, bo wtedy
    nie łapiesz tych debili.

    > Ale jak jedziesz rowerem to dosyc szybko ten 1000 samochodów spotkasz. I sie robi
    problem bo co 2-3-4 dni spotykasz debila.

    Jeżdzę rowerem, jeżdzę motocyklem, chodzę na piechotę. I właśnie gdzieś
    tak raz na tydzień widzę prawdziwego debila. Tych pomniejszych - tak jak
    piszesz - jednego na trzy, cztery dni. I bardzo bym chciał, żeby się
    policja za nich wzięła. Tylko oni w większości (a już zwłaszcza na
    akcjach "bezpieczny... X") łapią wszystkich jak leci i debil się po
    prostu prześlizgnie, bo mają innego klienta. A sztuka jest sztuka. Nie
    tędy droga.

    > Ja sie zgadzam ze robienie akcji narodowych bo promil jest gupi jest bez sensu. tak
    bylo ze swiatlami, teraz tak jest z jakimis monitoringami w autach czy tymi
    strzalkami teraz...

    No sam widzisz.

    > Bo sie da :)
    > Korona nie spada i wogóle. I IMHO to chyba najlepszy cel by byl: zrobic aby ludzie
    ze soba wspolpracowali i mieli sympatie do siebie...

    Ale tak jest. Przynajmniej u mnie na wiosce. Wpuszczają się z
    podporządkowanych 1/1 (taki suwak), zostawiają miejsce dla
    motocyklistów, jak nie zostawią a się zorientują już w korku, to starają
    sie przesunąć. Zmienić pas katamaranem też żaden problem. Coraz więcej
    przepuszcza rutynowo pieszych. Jak już nauczą się nie omijać/wyprzedzać
    na psach to już pełna kultura będzie. Więc nie - nie kupuję tego, ze
    naród to idioci, czy idiocieją rutynowo za kierownicą. Moje obserwacje
    tego nie potwierdzają. Nawet jak na youtubie polskie drogi oglądasz, to
    daleko nam do Azji, a i to co jest to przecież kompilacja największych
    debili w 40 milionowym kraju.

    fajni jak ci do których aspirujemy.

    IMHO jesteśmy całkiem fajni i z roku na rok fajniejsi.

    > Bo nikt w skrzynce nie gada jak trzeba sie zachowywac.

    Pytałem czemu policjantom zabraniać używać mózgu?

    > to samo trzeba uskuteczniać przy jezdzie po miescie, swieceniu przeciwmgłowych,
    zmianie pasów itp. I bedzie lepiej...

    Jest lepiej. NIe wiem jaki wpływ na to ma telewizja, bo sam nie mam
    odbiornika, ale sądzę że nikły. Po prostu ludzie widzą, że to działa.
    Raz mnie ktoś wpuści, innym razem ja jego. Gdyby nie to obaj pewnie
    stalibyśmy w korku;)

    > No trzeba zamordyzmu.
    > Tam zamordyzm podziałał. Jedna łapówka - kop w dupe z roboty.

    U nas chyba też już nie biorą. nie wiem, bo nie daję. Po prawdzie nawet
    okazji specjalnie nie mam. Natomiast u nas jest zamodryzm innego typu.
    Masz mieć wyniki, to znaczy odpowiednią ilośc mandatów. Pamiętasz, że
    kilku policjantów wystawiało już mandaty sobie, żeby pokazać jak bardzo
    jest to głupie?

    > U nas tez by trzeba. ale nie ze zabrac PJ. Nie. Za mało upierdliwe.
    > Zabrac PJ i nakazac uczestnictwo w 30h kursu z egzaminem. I jebać po głowie na
    takim kursie. Odechce sie kozaczenia jak lolek poswieci 4 tygodnie na taki cyrk.

    Jakby to było tak, że rzeczywiście idiotom zabierają, to byłbym za. IMHO
    nawet nie trzeba nic zmieniać - jak ktoś jeżdzi jak idiota, to 24 szybko
    zbierze - gdyby tylko komuś się chciało idiotów mandatować. A tymczasem
    najlepiej stanąć z suszarką na jakiejś mniej oczywistej 50 czy łapać
    tych na zielonej strzałce:(

    > Pamietasz akcje na autostradzie jak gostek sie zatrzymal i spowodował karambol?
    > Pamietasz ze inicjalnie policja nie widziala w tym problemu?
    > No to to jest przeszkoda przed rozpoczeciem porządków.

    NIe - chodzi ci o to na gierkówce kilka lat temu?

    Shrek

  • 212. Data: 2017-02-07 21:03:50
    Temat: Re: Akcja Strzalka.
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-02-07 o 13:39, Landrot pisze:
    > Bo ci co mają zielone muszą być pewni, że kierowca ,mający czerwone z
    > warunkową
    > strzałką zieloną, zatrzyma się.

    Nie. Oni muszą być pewni że mają pierwszeństwo. Wszystko ponadto to
    wydumane teorie niczemu nie służące. Im prostsze prawo tym lepsze

  • 213. Data: 2017-02-08 06:52:16
    Temat: Re: Akcja Strzalka. To nie to samo.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > To przejście pewnie jest za skrzyżowaniem.

    Tym bardziej nie widzę związku i sensu "Ta strzałka ma chronić z
    założenia pieszego".

    --
    Liwiusz

  • 214. Data: 2017-02-08 07:41:23
    Temat: Re: Akcja Strzalka. Daj świni palec.
    Od: p...@g...com

    --to ci co zapełnili wiezienia boguducha winnymi rowerzystami po piwie?
    Hmm... wybacz ze jestem sceptyczny...

    policja nie pasi ? dobrze jutro zadzwoni papiez moze byc ?

    --Chcesz powiedziec, ze nie widujesz przyklejonych do smartfona samobójców
    włazących pod koła, przebiegajacych na czerwonym miedzy samochodami bo
    akurat tramwaj jedzie albo dlatego, ze przeciez sekunde temu było zielone
    to jeszcze mozna wejsc? Zazdroszcze...

    i to wszystko czai sie za mala zielona strzalka ? dramat i jak tu zyc ?

    P.

  • 215. Data: 2017-02-08 07:45:18
    Od: p...@g...com

    --Liczyłeś? Masz kamerkę - zapodaj ilu ci się udało namierzyć. Jak chesz
    jeszcze konstruktywnie, to wyślij też gdzie trzeba.

    no coz akcja jest juz w toku wiec pozostaje ci uwazac lub placic i wtedy ewentualnie
    mozesz sie wyzalic na grupie (w celach terapeutycznych)

    P.

  • 216. Data: 2017-02-08 08:21:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.02.2017 o 07:45, p...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > no coz akcja jest juz w toku wiec pozostaje ci uwazac lub placic i wtedy
    ewentualnie mozesz sie wyzalic na grupie (w celach terapeutycznych)

    Prezentujesz mentalność bolszewika. To jest grupa dyskusyjna i tu się
    dyskutuje. Ty pytany o fakty stwierdzasz, że są bez znaczenia, a ja się
    mogę tylko żalić.

    Na razie.

    Shrek

  • 217. Data: 2017-02-08 08:23:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.02.2017 o 19:41, Robert Wańkowski pisze:

    > To przejście pewnie jest za skrzyżowaniem.

    Wtedy zwykle jest tak:

    Zielona strzałka - wal śmiało,
    Zielone światło - uwaga piesi!

    sHREK

  • 218. Data: 2017-02-08 08:51:10
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 7 lutego 2017 20:12:17 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:
> [...]

    > zbierze - gdyby tylko komuś się chciało idiotów mandatować. A tymczasem
    > najlepiej stanąć z suszarką na jakiejś mniej oczywistej 50 czy łapać

    Tylko to by trzeba zrobic tak aby policjantom nie zależało na statsach czy
    pieniądzach. Podczas takiej akcji ma im zależeć na znalezieniu debila i utrudnieniu
    mu zycia na tyle aby zmądrzał.

    A to trudne bo albo kończy sie na goleniu kasy albo nabijaniu statsów.
    Znalezienie złotego środka gdzie policjant jest na drodze i zwraca uwage na debili
    jest trudne.
    Materiały z kamerek pomogły by ale na nich nie widac kto prowadzi...

    > NIe - chodzi ci o to na gierkówce kilka lat temu?

    Nie, na autostradzie a4.
    To chyba ten filmik:
    https://www.youtube.com/watch?v=JUmpjM-cfSw

    problemem bylo to ze policja inicjalnie nie widziala powodu do reakcji. Potem im
    przeszło ale inicjalna reakcja daje do myslenia...

  • 219. Data: 2017-02-08 09:09:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.02.2017 o 08:51, s...@g...com pisze:

    > Tylko to by trzeba zrobic tak aby policjantom nie zależało na statsach czy
    pieniądzach. Podczas takiej akcji ma im zależeć na znalezieniu debila i utrudnieniu
    mu zycia na tyle aby zmądrzał.

    I o tym właśnie piszę. Łapanie normalnych ludzi zamiast idiotów
    drogowych jest kontrproduktywne.

    > A to trudne bo albo kończy sie na goleniu kasy albo nabijaniu statsów.
    > Znalezienie złotego środka gdzie policjant jest na drodze i zwraca uwage na debili
    jest trudne.

    NIe jest takie znów trudne. Policja to silnie zhierarchizowana grupa.
    Wystarczy rozkazać komendantowi głównemu, i dalej już po szczeblach się
    rozejdzie. Kto się nie dostosuje to brak awansów, w skrajnych wypadkach
    noga dupa brama. Do dziś nie mogę dojść, dlaczego premier dowolnego
    rządu nie zbiera tych damowych punktów w słupkach rozkazując właściwemu
    ministrowi, żeby policja od dziś miała byś fropntem a nie dupą do
    obywatela. Nic to nie kosztuje.

> [...]
    >
    > problemem bylo to ze policja inicjalnie nie widziala powodu do reakcji. Potem im
    przeszło ale inicjalna reakcja daje do myslenia...

    No rzeczywiście... To tylko potwierdza co mówię - zaczają się w
    krzakach, złapią koleśia 10km/h na strzałace (która pewnie w
    rzeczywistości bezkolizyjna będzie), a jak mają debila na widelcu, to im
    się nie chcę bo nie ma gotowej rubryczki w tabelce.

    Problemem jest rozliczanie policjantów ze statystyki, a to powoduje, że
    im głupszy przepis, tym lepiej bo więcej się złapie. A naprawdę debilne
    zachowania nie są w przpisach wprost uwzględniane, bo przecież nikt nie
    będzie tworzył kodeksu na okolicznopść co najbardziej nieprawdopodobnego
    jakiś idiota odstawi.

    Shrek

  • 220. Data: 2017-02-08 09:31:03
    Od: p...@g...com

    --Prezentujesz mentalność bolszewika.

    najpierw dzihadysci teraz bolszewicy nie czujesz sie aby przesladowany ?

    --To jest grupa dyskusyjna i tu się dyskutuje. Ty pytany o fakty stwierdzasz, że są
    bez znaczenia, a ja się mogę tylko żalić.

    to sie nazywa rzeczywistosc :-)

    P.