    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Akcja Strzalka. Ruszyć Du ę.
    Date: Tue, 7 Feb 2017 14:51:05 +0100
    <o76mma$u9u$2@node2.news.atman.pl> <o76n51$lp9$1@usenet.news.interia.pl>
    <o770t3$jj6$1@news.mixmin.net> <o771qk$45l$1@node1.news.atman.pl>
    <o77cvp$624$1@mx1.internetia.pl>
    <58973ef2$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
    <o77fq4$ids$1@node1.news.atman.pl>
    <58974535$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@m...org> <o79kpe$dha$1@node1.news.atman.pl>
    <o79s81$i1m$3@news.mixmin.net>
    <6...@g...com>
    <o7a966$dhb$7@node1.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <o7aqi9$pbe$3@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <o7ceco$jcj$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>

    W dniu 07.02.2017 o 14:20, s...@g...com pisze:

    > Nie robie na siłę. Bo to nie jest tak że bieżesz ludzika i on jest debilem. No nie
    jest. Ale jak siada za kierownice i jedzie za rowerzysta to dostaje hopla i staje sie
    debilem.

    Ilu takich jest? Naprawdę spróbuj kiedyś policzyć. Niewiele ci wyjdzie -
    i debili trzeba karać. Ale nie traktować wszystkich jak debili i co
    gorasza wmawiać, że cały naród debili mamy.

    > taki paradoks ze najgorsze akcje byly na tej uliczce.
    > I podobnie z ludzmi. Zazwyczaj normalni i pewnie nawet nie pyskaci. Ale robią
    głupie rzeczy i nie uda im sie wydzielić "przepraszam".

    Z ciekawostek. Kiesyś mi koleś prawie w rower wjechał parkując
    równolegle tyłem. Już wiązanka mi się przemieszczała z mózgu do ust, gdy
    koleś powiedział "wybacz, nie zauważyłem cię". Normalnie mnie tak
    zaskoczył tym swoim "wybacz" zamiast "sorry czy przepraszam" że zacząłem
    się śmiać;)

    > I to jest ta debilnośc jaka mam na mysli. I tu niestety chyba nie jestesmy aż tak
    fajni jak ci do których aspirujemy.

    Może i nie. Ale od lat się poprawia. Wcałe nie jestem pewny czy poziomu
    już nie osiągneliśmy, tylko uważamy, że trawa u sąsiada zieleńsza;)

    > Mysle ze nie.

    No to jak nie, to czemu zabraniać im mozgu używać?

    > W gruzji problem byl inny - korupcja.

    To była przyczyna gruntownej reformy. Przy okazji załatwiono, że policja
    jest od służby społeczeństwu, a nie ich jebania. Po prostu jak całą
    formację rozpieprzyli z zrobili od nowa, to przy okazji nie było
    problemu, żeby i to naprawić. I działa. Więc skoro uznajemy, że nie
    odbiegamy inteligencją od Gruzinów, to i u nas zadziała. Bo chyba nie
    odbiegamy?

    > U nas problem inny - zwykli nieglupi ludzie robia glupie rzeczy. Widziales filmiki
    z karpia lidlowego albo otwarcia marketu?

    Wiele rzeczy widziałem w internetach. To nie jest powód, żeby pod ten
    obraz ustawiać społeczeństwo.

    Myslisz ze te ludki w domu tez tak by robili? Albo na urodzinach i babci
    heli? A jednak tam robią. I mysle ze oni wcale nie są powaleni tak po
    wyekstrahowaniu z układu...

    > Ale aby tak było przepisy musza byc proste.

    No i są. Jak trzeba zdyscyplinować idiote, to jest przepis. Jak zdrowy
    rozsądek podpowiada, że nie trzeba... to nie trzeba.

    > A jak pisalem wyżej, aby przepisy byly proste to zycie musi sie skomplikować.

    Sorry, ale gówno prawda. Chyba, że myślenie kogoś boli, to mu się życie
    komplikuje. Przepisy są dla ludzi, nie na odwrót.

    > To oczywiście można pogodzić ale trzeba zbudować infrastrukture która separuje. A
    to trwa albo jest trudne do zrobienia...

    Jasne, zakazać, nakazać, odseparować, bo się pozabijają. A jednak gdzie
    indziej się nie zabijają.

    Shrek