  • 181. Data: 2020-09-07 11:32:29
    Temat: Re: Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czyli za rogiem żubra czy za garbem wielbłąda??

    -----

  • 182. Data: 2020-09-07 23:29:11
    Temat: Re: Agresywne
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 4 Sep 2020 19:37:43 +0200, w <ritu2k$16h9$3@gioia.aioe.org>, "Frakon"
    <j...@t...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "mk4" <m...@d...nul> napisał w wiadomości

    > Oczywiście, że nie ma.

    > Nie ma takiego przepisu.

    Doucz się zamiast zanudzać.

  • 183. Data: 2020-09-10 12:54:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 30 Aug 2020 22:44:05 +0200, w <rih32k$4uv$1@gioia.aioe.org>, Poldek

    > Wczoraj jechałem w Warszawie z całą rodziną własnym samochodem.
    > Dwujezdniowa, po dwa pasy w każdym kierunku, obowiązująca prędkość 50
    > km/godz. Jechałem lewym pasem na tempomacie miałem ustawione 60 km/godz.
    [...]

    Daj filmik, bo generuje się zbyteczna dyskusja...

  • 184. Data: 2020-09-25 22:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > ale on nie skorzystał z porady i faktycznie
    > dostał dodatkowe 150,- za tamowanie.

    To jest drugie kurestwo - za to powinien dostac pincet minimum.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 186. Data: 2020-10-07 18:28:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Tak w połowie wyprzedzanego pojazdu już powinieneś zaczynać zmianę
    > pasa na prawy, sygnalizowaniem, a 2 metry przed wyprzedzanym już
    > przed niego wjeżdżać.

    2 metry to zdecydowanie za duzo.
    Powinien gwałtownie zmienic pas na prawy maks 10 cm po tym jak jego tył
    znajdzie sie przed wyprzedzanym delikwentem. :))

    Cavallino - jeżeli auta jada 60 na godzine to obowiazuje jakis
    minimalny dystans miedzy nimi. Specjalisci mowia ze to jest 30 metrów.
    Wiec wjezdzanie 2 metry przed maskę to zwykłe buractwo.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 185. Data: 2020-10-07 18:28:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Jak ktoś ma chęć owinąć się na latarni, albo odpowiadać za zabicie
    > pieszego na pasach, to niech zapierdala. Ja mam dzieci i nie
    > potrzebuję takich urozmaiceń.

    Nie przesadzajmy.
    Najczesciej sie udaje a ze raz na tydzien taki co umie dynamicznie
    wjechac komus przed maske sie nie wyrobi i zablokuje pol miasta w
    godzinach szczytu to nie ma sie co przejmowac :) Wliczone w cene.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 187. Data: 2020-10-07 18:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > A ja mogłem mieć bąbę atomową.

    Atomowom... Bądz konsekwentny ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 189. Data: 2020-10-07 18:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Akarm a...@w...pl ...

    > O rany! Ja nawet jadąc rowerem takich problemów nie mam.
    > Przesiądź się do komunikacji publicznej. Tak będzie z korzyścią
    > dla wszystkich i bezpieczniej dla ciebie.

    Nie przesadzaj. 100 metrów to przeciez jadac samochodem nie jest duza
    odległosc.
    Mozna spokojnie pas zmienic wczesniej zamiast przeskakic na ostatnia
    chwile.
    Ale tu sami rajdowcy, koncentracja 100%, maksymalne wykorzystanie
    mozliwości samochodu i napierdalanka od swiateł do swiateł ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 188. Data: 2020-10-07 18:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > A nie było to tak, że jak już się pogodził że on placi, to chciał
    > żeby ci się przynajmniej za zamulanie dostało? Tak czy inaczej
    > dzban, albo coś koloryzujesz;)

    Niektorzy sa po prostu pojebani.
    Kiedys zaparkowałem w jednym miejscu. Z parkingu wyjezdzał gosc i
    zahaczył o moje auto. I tłumaczy mi ze zle stanałem, ze tu jest zakaz a
    on sie spieszy.
    Ja mu tłumacze ze tu nie ma zakazu ale nawet gdyby był to on nie ma
    zadnego prawa wyjezdzac ocierajac moje auto.

    Ale mowie mu ze swinia nie jestem, mozemy sie dogadac.
    A on ze 50zł moze mi dac.
    No to policja.

    Przyjechali, tłumaczą kolesiowi to samo co ja, on juz skruszony i mowi
    ze ok, przyjmuje mandat ale ze ja tez mam dostac mandat za złe
    parkowanie.
    A oni na niego zdziwieni - przeciez ten pan tu dobrze parkuje, tu nie
    ma zakazu.

    Jego mina bezcenna... Miałem wrazenie ze od poczatku wiedzial, ze on
    zapłaci ale na złosc chciał zrobic zebym ja tez zabulił... ;-DDDD

    Na marginesie z jego OC dostałem niecałe 800zł, jakby dał 200 to bym
    słowa nie powiedział i byśmy sie w spokoju rozjechali...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 191. Data: 2020-10-07 19:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Nie zależy mi.

    Jak wszyscy zaczna jezdzic 150 to co drugi dzien autostrada bedzie
    zajebana przez baranów którzy sie rozpierdolą przy pierwszej okazji...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)