  • 171. Data: 2020-09-04 19:36:46
    Temat: Re: Agresywne.
    Od: "Frakon" <j...@t...pl>

    Użytkownik "mk4" <m...@d...nul> napisał w wiadomości
    news:ritra5$3cv80$2@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > Tak, masz wracac bo tak stanowia przepisy.

    Nie, nie mam wracać, bo nie ma takich przepisów.

    > Skoro sie wleczesz to sie wlecz prawym pasem.
    >
    > --
    > mk4

    Nie wlokę się, tylko jadę z max dozwoloną prędkością.

    Czytaj uwaznie posty, bo fantazjujesz.

  • 172. Data: 2020-09-04 19:37:43
    Od: "Frakon" <j...@t...pl>

    > Oczywiscie ze ma.

    Oczywiście, że nie ma.

    > jest miejsce ma zjechac.
    >
    > --
    > mk4

    Nie ma takiego przepisu.

  • 173. Data: 2020-09-04 19:41:43
    Temat: Re: Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-09-04 o 18:35 +0200, mk4 napisał:
    > Jak nie jak tak. Przeciez to co napisałes jest kompletnie z d wyjete
    > co co pozwolilem sobie podkreslic.

    Znaczy za nadmierną prędkość nie sposób dostać rachunku? Z mojego
    doświadczenia wynika jednak zupełnie co innego. Fakt - w Polsce od
    kilkunastu lat trudniej, ale jednak da się.

    > No i widac, ze jestes juz niezle cie przerylo skoro zaczynasz widziec
    > tu gdzies nawolywanie. No nic, ale takie zaczyna być społeczeństwo -
    > tchórzy i konfidentow.

    ...pisze anonimowy internauta, odważnie chowając się za 3-znakowym
    nickiem.

    > A nie tempomacik lewy pas (no bo te wjazdy, wyjazdy, drogi
    > podporzadkowane - a nawet zatoczki), moze słuchaweczki, klapki na
    > oczy i turlamy sie.

    W mieście jednak człowiek się raczej turla. Teren zabudowany to nie
    jest miejsce na wyścigi - ograniczenie 50 km/h nie służy tylko do
    tego, by utrudniać życie niedoszłym rajdowcom.

    Mateusz

  • 174. Data: 2020-09-05 12:35:07
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-09-04 o 18:44, mk4 pisze:

    > Skoro nie chcesz zjechac na prawo a jest tam nawet miejsce do
    > wyprzedzenia to jednak zmuszasz.
    >
    > Oczyscie mozesz to sobie racjonalizowac i zaklinac rzeczywistosc. No ale
    > jest jak jest.

    Nie ma przymusu wyprzedzania. A tym bardziej ja nie posiadam takiej
    mocy, żeby kogokolwiek do wyprzedzania zmusić.

  • 175. Data: 2020-09-05 12:42:47
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-09-04 o 18:35, mk4 pisze:
> [...]
    ..

    > Bo nie szukał.

    Czyli od początku zaplanował, że uderzy w mój samochód.
    A następnie stanął jak wryty gdyż były tam światła i przejście zaraz za
    sygnalizatorem przejście dla pieszych, a wstrzelił się prosto w
    czerwone. Nic dodać, nic ująć.

  • 176. Data: 2020-09-05 13:55:42
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czyli ile metrów za?
    Uwzględnia deszcz, śnieg, lód, mgłę, zaspanie, wysyłanie SMS-a?

    -----

  • 177. Data: 2020-09-05 22:40:34
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-09-05 o 13:55, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czyli ile metrów za?
    > Uwzględnia deszcz, śnieg, lód, mgłę, zaspanie, wysyłanie SMS-a?
    >

    > -----

    Nie uwzględnia wysyłania smsów, ani odbierania.

  • 178. Data: 2020-09-05 22:44:12
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-09-04 o 18:20, mk4 pisze:

    > To trzeba piętnować. Jak aroganci zaczna się rozglądać i przestana
    > wymuszać pierwszeństwo cały ruch si eu płynni. Moze nie pojedziesz 200,
    > ale te 150-160 powinno isc gladko ;)

    Nie zależy mi.

  • 179. Data: 2020-09-06 20:30:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czyli ile metrów trzyma przy 200 km/h ?????

    -----

  • 180. Data: 2020-09-07 09:57:08
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    -- Czyli ile metrów trzyma przy 200 km/h ?????

    zalezy przy jakim ustawieniu

    minimalny dopuszczalny prawem to 100m ale Bosch programuje dla 130 km/h juz 83m wiec
    pewnie w okolicach 110-120m

    http://www.audihelp.com/auda-56-speed_and_distance_c
    ontrol_system.html

    co ciekawe koncern VW odwala robote za matolkow na Wiejskiej, na acc nawet przy
    ustawieniu na min nie pojedziemy niezgodnie z przepisami :-)

    https://www.bussgeldkatalog.org/wp-content/uploads/s
    anktionen-abstand.png

    i aktualny cennik (odstep w sekundach ceny w EUR)

    Bei einem Sicherheitsabstand zwischen 0,4 und 1 Sekunde droht eine Geldstrafe von bis
    zu EUR 726.

    *Bei einem Sicherheitsabstand zwischen 0,2 und 0,4 Sekunden droht zusätzlich zur
    Geldstrafe von bis zu EUR 2180 eine Vormerkung.

    Bei weniger als 0,2 Sekunden Sicherheitsabstand kommt es zusätzlich zur Geldstrafe
    auch zum Entzug des Führerscheins für mindestens sechs Monate. Unter Umständen
    erreicht einen auch eine Gerichtsstrafe wegen Nötigung.

    *tak ponad 2 tys euro
    **dodatkowo zabranie prawka na pol roku i ew. sprawa sadowa za spowodowanie
    niebezpieczenstwa

    i tak oto w Niemczech rozwiazano problem niebezpiecznego odstepu, w Bolandzie przy
    rzadach PWD niestety nie ma na to szans

    PWD
    Partia
    Wariatow