    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <riikin$8ko$1$Cav@news.chmurka.net> <riim99$nn0$1@gioia.aioe.org>
    <riip5d$b18$1$Cav@news.chmurka.net> <riiqef$j6j$1@gioia.aioe.org>
    <riiqmf$bss$1$Cav@news.chmurka.net> <riis91$1dp1$1@gioia.aioe.org>
    <riitqp$ddu$1$Cav@news.chmurka.net> <riiufk$fiv$1@gioia.aioe.org>
    <5f4d71d9$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 07 Oct 2020 16:59:54 GMT

    Użytkownik Akarm a...@w...pl ...

    > O rany! Ja nawet jadąc rowerem takich problemów nie mam.
    > Przesiądź się do komunikacji publicznej. Tak będzie z korzyścią
    > dla wszystkich i bezpieczniej dla ciebie.

    Nie przesadzaj. 100 metrów to przeciez jadac samochodem nie jest duza
    odległosc.
    Mozna spokojnie pas zmienic wczesniej zamiast przeskakic na ostatnia
    chwile.
    Ale tu sami rajdowcy, koncentracja 100%, maksymalne wykorzystanie
    mozliwości samochodu i napierdalanka od swiateł do swiateł ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji