  • 71. Data: 2011-09-28 08:50:32
    Temat: Re: Africa Twin
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-28, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > 1. pilnuj czystosci stykow zwlaszcza przy regulatorze i przy przekazniku
    > rozrusznika. Zajrzyj do srodka bo z zewnatrz nie zawsze widac ze sa
    > wypalone.
    > 2. do pompy zastosuj przekaznik albo 'plytke R2D2'. Plytek troche do
    > kupienia jest w 'sklepiku' foruma czarnuchowego. Zestaw naprawczy jest
    > (byl?) do kupienia w larsonie.

    To tak wyglada uzytkowanie Hondy? Patent goni patent? Pytam bo mam KHI.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 72. Data: 2011-09-28 09:05:19
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-28 10:50, AZ pisze:

    > To tak wyglada uzytkowanie Hondy? Patent goni patent?

    Mozna wymieniac pompe co 100-150 tys km, ale ze jedyne co tam sie psuje
    to styki... mozna po taniosci tego uniknac. Konserwacja stykow to zwykla
    czynnosc obslugowa.

    > Pytam bo mam KHI.

    A jak powszechnie wiadomo zadne KicHI nie potrzebowalo przerabiania
    silnika zeby uniknac zatarcia panefki. Bo KicHI to jest najzabiestrza
    marka co wszystko robi idealnie i dba o klienta jak rodzona matka.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 73. Data: 2011-09-28 09:10:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-28, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Mozna wymieniac pompe co 100-150 tys km, ale ze jedyne co tam sie psuje
    > to styki... mozna po taniosci tego uniknac. Konserwacja stykow to zwykla
    > czynnosc obslugowa.

    Piekna gra slow. Czyli w Hondzie kazda naprawa nazywa sie czynnoscia
    obslugowa.

    > A jak powszechnie wiadomo zadne KicHI nie potrzebowalo przerabiania
    > silnika zeby uniknac zatarcia panefki. Bo KicHI to jest najzabiestrza
    > marka co wszystko robi idealnie i dba o klienta jak rodzona matka.

    Otosz to.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 74. Data: 2011-09-28 09:44:55
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-28 11:10, AZ pisze:

    > Czyli w Hondzie kazda naprawa nazywa sie czynnoscia obslugowa.

    Utrzymanie w czystosci stykow polaczen to wg Ciebie naprawa ?
    Wymiana pompy to co innego, chociaz ja to traktuje bardziej na zasadzie
    wymiany klockow czy zespolu napedowego. Sie zuzyje to sie wymieni.
    Fabrycznie jest to trwaly element, ale mozna go za dwie dychy przerobic
    tak by trwaloscia nie ustepowal reszcie konstrukcji.
    Jestem w stanie pojac ze nie akceptujesz takiego stanu rzeczy bo w KicHI
    pompa robiaca 100tys przebiegu bylaby najtrwalsza czescia :P

    > Otosz to.

    Aaaameeeeeennnnn

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 75. Data: 2011-09-28 09:58:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-28, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Jestem w stanie pojac ze nie akceptujesz takiego stanu rzeczy bo w KicHI
    > pompa robiaca 100tys przebiegu bylaby najtrwalsza czescia :P

    A to w Hondzie te wszystkie wtyczki wisza za przednim kolem ze sie
    brudza? Bo moje KHI lata w zimie i nie wiem co to utrzymanie czystosci
    stykow polaczen.

    KHI jeszcze chwila i bedzie miala 100 kkm a jedynie co wymienilem to
    lancuszek napedu alternatora, no i Tytus regenerowal alternator 2
    kilowym mlotkiem ale na szczescie nie udalo mu sie zepsuc choc pewnie
    taki byl zamiar.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 76. Data: 2011-09-28 10:13:16
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-28 11:58, AZ pisze:

    > A to w Hondzie te wszystkie wtyczki wisza za przednim kolem ze sie
    > brudza?

    Te co sie sypia w at sa pod lewym boczkiem, nad tylnym kolem.

    > Bo moje KHI lata w zimie i nie wiem co to utrzymanie czystosci
    > stykow polaczen.

    zajebiste to KHI, jakby kiedys zrobili motocykl ktory spelni moje
    oczekiwania to na pewno go wybiore sposrod innych marek! :-)

> [...]
    > lancuszek napedu alternatora, no i Tytus regenerowal alternator 2
    > kilowym mlotkiem ale na szczescie nie udalo mu sie zepsuc choc pewnie

    Jak Twoje KicHI bedzie mialo 15 albo 2 z przodu to pogadamy o trwalosci,
    na razie masz ledwo dotarty motur (znaczy mialbys, jakby to byla honda) ;>

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 77. Data: 2011-09-28 10:17:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-28, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Te co sie sypia w at sa pod lewym boczkiem, nad tylnym kolem.

    Czyli wspaniala mysl techniczna.

    > zajebiste to KHI, jakby kiedys zrobili motocykl ktory spelni moje
    > oczekiwania to na pewno go wybiore sposrod innych marek! :-)

    To jakie masz te oczekiwania?

    > Jak Twoje KicHI bedzie mialo 15 albo 2 z przodu to pogadamy o trwalosci,
    > na razie masz ledwo dotarty motur (znaczy mialbys, jakby to byla honda) ;>

    Przy 15 latach musialo by miec przebieg ponad 330kkm a tyle to nawet
    motocykle Hondy nie robiom (nie mowie tu o samochodzie PanEuro).

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 78. Data: 2011-09-28 10:26:21
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-28 12:17, AZ pisze:

    > To jakie masz te oczekiwania?

    Prosta konstrukcja, duza trwalosc, odprezona pozycja, duzy przeswit,
    kolo 21" z przodu, szprychy w kolach, jak najmniej elektroniki (czyt:
    nic poza modulem), motocykl ma byc duzy i dobrze znosic duze obciazenie
    (2 osoby + obladowane kufry), owiewki maja dobrze chronic przed
    warunkami atmosferycznymi. Serwis co nie mniej niz 10tys km bedzie
    dodatkowym plusem.
    Zeby dac szanse, odpuscilem gazniki :)

    > Przy 15 latach musialo by miec przebieg ponad 330kkm a tyle to nawet
    > motocykle Hondy nie robiom (nie mowie tu o samochodzie PanEuro).

    aha

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 79. Data: 2011-09-28 10:31:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-28, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > (2 osoby + obladowane kufry), owiewki maja dobrze chronic przed
    > warunkami atmosferycznymi. Serwis co nie mniej niz 10tys km bedzie

    Gdyby nie kolo, szprychi i przeswit to tocka w tocke moje KHI. No i nie
    wiem co chcesz od gaznikow, raz na rok je wyczyszcze chociaz nie ma
    nawet co czyscic i tyle.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 80. Data: 2011-09-28 10:42:23
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-28 12:31, AZ pisze:

    > Gdyby nie kolo, szprychi i przeswit to tocka w tocke moje KHI.

    odprezona pozycja ? Moze jakbym wczesniej jezdzil na kocie to bym
    przyznal racje. A przeswit jest dla mnie bardzo wazny. Jezdze takimi
    drogami ze nawet w afryce zdaza mi sie przywalic centralka albo plyta
    pod silnikiem.
    Znaczy ma byc cos zblizonego do duzego enduraka.

    > No i nie wiem co chcesz od gaznikow, raz na rok je wyczyszcze chociaz nie ma
    > nawet co czyscic i tyle.

    Ja chce gazniki, ale nie chca ich montowac w nowych konstrukcjach. A ze
    starszych nic mi w kawasaki nie pasuje (ew jakbys sie bardzo spial to klv).

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.