    Date: Wed, 28 Sep 2011 11:44:55 +0200
    From: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Africa Twin

    W dniu 2011-09-28 11:10, AZ pisze:

    > Czyli w Hondzie kazda naprawa nazywa sie czynnoscia obslugowa.

    Utrzymanie w czystosci stykow polaczen to wg Ciebie naprawa ?
    Wymiana pompy to co innego, chociaz ja to traktuje bardziej na zasadzie
    wymiany klockow czy zespolu napedowego. Sie zuzyje to sie wymieni.
    Fabrycznie jest to trwaly element, ale mozna go za dwie dychy przerobic
    tak by trwaloscia nie ustepowal reszcie konstrukcji.
    Jestem w stanie pojac ze nie akceptujesz takiego stanu rzeczy bo w KicHI
    pompa robiaca 100tys przebiegu bylaby najtrwalsza czescia :P

    > Otosz to.

    Aaaameeeeeennnnn

    pozdr
    newrom