  • 1. Data: 2012-01-08 14:03:59
    Temat: Adapter dla EBGA64
    Od: "Wojciech_B" <P...@i...pl>

    Witam.Przymierzam sie do przeprogramowania pamieci flasha S29GL128 (BGA) ale
    koszt potrzebnego do tego adapteru "powalił mnie z
    nóg"(http://www.atlantec.pl/adapter-wlebga64320-zif-
    np-dla-am29dl161-p-110.html)
    .Czy zna ktoś jakąś inna metodę lub sposób?

    wibi

  • 2. Data: 2012-01-08 14:37:00
    Temat: Re: Adapter dla EBGA64
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sun, 8 Jan 2012 15:03:59 +0100, Wojciech_B napisał(a):

> [...]
    > nóg"(http://www.atlantec.pl/adapter-wlebga64320-zif-
    np-dla-am29dl161-p-110.html)
    > .Czy zna ktoś jakąś inna metodę lub sposób?

    Rzeczywiscie porazka biorac pod uwage wymiary plytki 3x3 i 15 sciezek...

  • 3. Data: 2012-01-08 14:41:42
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    np-dla-am29dl161-p-110.html)

    > Rzeczywiscie porazka biorac pod uwage wymiary plytki 3x3 i 15 sciezek...
    BGA - Bardzo Głupia Alternatywa.

    S.

  • 4. Data: 2012-01-08 14:49:50
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 08.01.2012 15:03, Wojciech_B pisze:
> [...]
    > nóg"(http://www.atlantec.pl/adapter-wlebga64320-zif-
    np-dla-am29dl161-p-110.html)
    > .Czy zna ktoś jakąś inna metodę lub sposób?
    Jedna z metod to boundary scan - łączysz się przez JTAG do procesora i
    albo za pomocą istniejących dla niego rozkazów, albo robiąc bit-bang
    wysyłasz/czytasz dane.

    Ewentualnie jak chce Ci się bawić: wylutowujesz, lutujesz na
    własnoręcznie zrobiony adapter, programujesz, wylutowujesz i z powrotem
    do układu.

    Michoo

  • 5. Data: 2012-01-08 17:10:30
    Od: "Wojciech_B" <P...@i...pl>

> [...]
    >
    > Ewentualnie jak chce Ci się bawić: wylutowujesz, lutujesz na własnoręcznie
    > zrobiony adapter, programujesz, wylutowujesz i z powrotem do układu.

    O JTAGu myślałem ale po pierwsze nie udało mi sie znaleźć "pełnego"
    datasheeta dla procesora (STi7105) po za tym, na płycie wyprowadzeń Jtaga
    nie ma? a nie znając rozkładu wyprowadzeń procesora nawet nie wiem gdzie ich
    szukać. Własnoręcznie zrobiony adapter? to prawie "zegarmistrzowskie dzieło"
    bo rozkład kulek miesci sie na powierzchni 8x8 mm a odległość pomiedzy
    kulkami 1mm. Przyjdzie mi chyba zrezygnować chyba, że?..znależć jakąś płytę
    z podobnym flashem i wykorzystać ją jako "adapter".
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2012-01-08 17:41:12
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 08.01.2012 18:10, Wojciech_B pisze:
> [...]
    > 8x8 mm a odległość pomiedzy kulkami 1mm. Przyjdzie mi chyba zrezygnować
    > chyba, że?..znależć jakąś płytę z podobnym flashem i wykorzystać ją jako
    Zrobić zamówienie w płytkarni?

    Michoo

  • 7. Data: 2012-01-08 18:33:48
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    http://www.obd2motor.com/ebga64-socket_p4587.html trochę taniej.
    Wysyłka do Polski też jest na liście. Nie kupowałe od nich nigdy
    nic więc polecić nie mogę ale cena dużo niższa.

    --

    morghul

  • 8. Data: 2012-01-08 20:23:25
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-01-08 15:03, Wojciech_B pisze:
> [...]
    > nóg"(http://www.atlantec.pl/adapter-wlebga64320-zif-
    np-dla-am29dl161-p-110.html)
    > .Czy zna ktoś jakąś inna metodę lub sposób?

    Jak lubisz rzezbic to jakas padnieta plyta z podstawka lga775 i troche
    inwencji tworczej. Zdaje sie ze rozstaw padow to 1mm.

  • 9. Data: 2012-01-10 00:17:23
    Od: "Wojciech_B" <P...@i...pl>

    Użytkownik "Zenek" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    np-dla-am29dl161-p-110.html)

    > Jak lubisz rzezbic to jakas padnieta plyta z podstawka lga775 i troche
    > inwencji tworczej. Zdaje sie ze rozstaw padow to 1mm.

    I to jest TO!! Serdeczne dzieki,mam taka płytę gdzieś w rupieciach, ze też
    na myśl mi to wcześniej nie przyszło.Kol. >> morghul<< podesłał mi znacznie
    tańszy (1/3) ale to też drogo jak na jednostkowa "robotę", co innego ze 100
    albo więcej,wówczas może by się zwróciło.Pozdrawiam

  • 10. Data: 2012-01-22 19:29:57
    Od: Zbyszekz <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-10 01:17, Wojciech_B pisze:

> [...]
    > znacznie tańszy (1/3) ale to też drogo jak na jednostkowa "robotę", co
    > innego ze 100 albo więcej,wówczas może by się zwróciło.Pozdrawiam

    Wojciech_B, udało Ci się, albo komuś stworzyć taki adapter ebga64
    opierając się na podstawce LGA775 ?

    Zbyszek