  • 1. Data: 2011-04-08 06:53:35
    Temat: ATI Radeon X800 GTO - Aktualizacja sterowników
    Od: "Taz" <t...@i...pl>

    Witam, posiadam w komputerze kartę ATI Radeon X800 GTO Saphere. Używam
    systemu Windows XP 32. Jak dotąd zawsze instalowałem oprogramowanie karty z
    załączonej oryginalnej płyty ze sterami, między innymi Catalyst Driver Suite
    ver. 5.8.
    Są to sterowniki z 2005 roku. Karta działa poprawnie na tych sterownikach.

    Na stronie producenta można ściągnąć najnowsze oprogramowanie i są 2 opcje:
    Catalyst Software Suite (76 MB) oraz WDM Integrated Driver (21MB). Raz
    zainstalowałem nowe CCC i zaczęły się problemy z platfomą net .NET, więc
    poinstalowałem net framework 2.0 i upgrade do 3.0.

    Teraz mam nowy czysty system ze sterownikami grafiki z oryginalnej płyty i
    wszystko działa.
    Czy warto i nstalować nowy soft? Chodzi o to żeby nie narobic bałaganu. No i
    ten .NET, czy instalowac platformę zanim zainstaluję nowe oprogramowanie? Bo
    w tej chwili mam .NET 1.1, a z tego co pamiętam nowy catalyst wymaga min.
    2.0, a ponieważ używam aktualizacji systemu witryna zaproponuje mi 200 MB
    kobyłe .NET framework 3.0 :)

    Dziękuję z góry za wszelkie podpowiedzi