  • 1. Data: 2011-08-06 17:38:35
    Temat: [OT] ile mozna dac za takiego kompa?
    Od: Bucz <a...@a...pl>

    mam miesiac wolnego i chcialem nadrobic zaleglosci w graniu - kilka
    pozycji z lat 2008-2010

    dostalem taka propozycje:

    procesor Intel Celeron Dual core e3400 2,6GHz
    płyta - gigabyte p31-ds3l czy jakoś tak
    pamięć - 3Gb ddr2 kingstone 800Mhz
    Gigabyte radeon 4870 512Mb 256bit ddr5
    zasilacz 400 feel
    buda
    nagrywarka dvd
    bez dysku

    wiem ze zasilacz nieco lipny ale to na miesiac grania (moze wytrzyma) -
    potem wsio poleci na alledrogo od zlotowki

    --
    Bucz
    "Walk softly and carry a big gun"