  • 1. Data: 2014-11-16 10:12:38
    Temat: ANTENA POKOJOWA USB zasieg 10km WiFi
    Od: "Akond ze Skwak" <a...@z...skwak>

    ANTENA POKOJOWA USB zasieg 10km WiFi
    K... może mi ktoś wyjaśnić o co chodzi ?
    Jakoś nie łapię ...
    To działa ?

    http://allegro.pl/najmocniejsza-antena-pokojowa-usb-
    zasieg-10km-wifi-i4715028019.html

    ASZ

  • 2. Data: 2014-11-16 10:24:46
    Temat: Re: ANTENA POKOJOWA USB zasieg 10km WiFi
    Od: "Akond ze Skwak" <a...@z...skwak>

    A to podobno zwiększa zasięg WIFI do 6 km :

    http://yagi.pl/images/allegro1/magnesAktywna1.jpg

    http://allegro.pl/dookolna-antena-aktywna-internet-w
    ifi-usb-magnes-i4774492668.html

  • 3. Data: 2014-11-16 12:03:50
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Akond ze Skwak pisze:
    > ANTENA POKOJOWA USB zasieg 10km WiFi
    > K... może mi ktoś wyjaśnić o co chodzi ?
> [...]

    Pod znakiem zapytania leży legalność ze względu na zysk anteny. Te z
    którymi pracowałem to coś w guście 6 anten kierunkowych połączonych
    równolegle. Fizycznie wytrawione na jednej płycie laminatu.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 4. Data: 2014-11-16 17:54:24
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 16.11.2014 10:12, Akond ze Skwak pisze:
    > ANTENA POKOJOWA USB zasieg 10km WiFi
    > K... może mi ktoś wyjaśnić o co chodzi ?
> [...]
    nigdy w życiu. antena może zawęzić "promieniowanie" do jak najwęższej
    "wiązki" - stąd jej zysk. to coś z aukcji na 99.9999 tego nie potrafi
    dobrze zrobić. kup jakąś antene drabinkową, albo coś jak satelitarna i
    napisz jakie masz "zasięgi"

    ToMasz

  • 5. Data: 2014-11-16 21:25:27
    Od: "Akond ze Skwak" <a...@z...skwak>

    >napisz jakie masz "zasięgi"

    >ToMasz

    Ja tego nie mam.
    Uważam, że to jakieś Antenaswoodoo.

    Szczególnie, że gdy zajrzeć do środka to widać, że :

    http://yagi.pl/images/allegro1/magnesAktywna1.jpg

    http://allegro.pl/dookolna-antena-aktywna-internet-w
    ifi-usb-magnes-i4774492668.html

    Nieco inny typ, ale ponoć bite 6 km dookólne ,a 500 mW mocy.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 6. Data: 2014-11-16 22:36:17
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 16.11.2014 21:25, Akond ze Skwak pisze:

    > Ja tego nie mam.
    > Uważam, że to jakieś Antenaswoodoo.
    >
    > Szczególnie, że gdy zajrzeć do środka to widać, że :
    >
    > http://yagi.pl/images/allegro1/magnesAktywna1.jpg
    to jest zupełnie inne rozwiązanie, całkiem nie głupie. JA tak robię z
    routerem gsm. LEpiej całe urządzenie wywalić za okno, na dach, niż
    kombinować z anteną. skomplikowana antena ma sens, jeśli coś co jest
    dookólne chcesz zawęzić. Zacząć można od puszki po napojach.
    Ja mam do "przejścia" 2.1km, ale zasłaniają 3 budynki, więc nie wiem czy
    mi się uda czy nie. nie mam od kogo pożyczyć sprzętu.

    > Nieco inny typ, ale ponoć bite 6 km dookólne ,a 500 mW mocy.
    Żadne odległości w testach mnie nie dziwią i nie ruszają. Ważne jest to
    co ktoś żywy, namacalny, wiarygodny sprawdzi w praktyce, w deszczu czy
    śniegu....
    ToMasz

  • 7. Data: 2014-11-17 18:04:42
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>

    ToMasz pisze:

> [...]
    > "wiązki" - stąd jej zysk. to coś z aukcji na 99.9999 tego nie potrafi
    > dobrze zrobić. kup jakąś antene drabinkową, albo coś jak satelitarna i

    Jaki by nie miał zysk anteny - to 10 km jest zasięgiem pozahoryzontalnym
    - czyli żeby go uzyskać trzeba co najmniej jedną antenę wynieść w górę.
    Jak ktoś bez postawienia warunków co do wysokości anteny nad
    przeszkodami na trasie radiowej obiecuje na 2.4 GHz stabilny (wiem,
    rozpraszanie na turbulencjach, dyfrakcja na ostrych krawędziach
    przeszkód przewodzących, dukty termiczne - wszystko palcem na wodzie
    pisane) zasięg 10 km - łże jak pies.

    --
    Darek