  • 1. Data: 2014-11-14 22:54:29
    Temat: Gdzie dostanę oryginał KIA7217
    Od: Piotrek <l...@g...pl>

    Padł mi układ KIA7217 w CB. Oryginał z masą na listku. W sklepach
    internetowych mają zamienniki, ale nie są one sprawdzone i nikt nie daje
    gwaracji, że będzie to działać tak jak oryginalny układ. Zresztą po
    poszukiwaniach widzę że już wiele osób przede mną się nacięło kupując te
    scalaki i nadawały się tylko to zmierzenia głębokości kosza na śmieci. Ma
    może ktoś namiary na oryginalny układ, bądź SPRAWDZONY zamiennik? Będę
    bardzo wdzięczny.

  • 2. Data: 2014-11-15 08:08:11
    Temat: Re: Gdzie dostanę oryginał KIA7217
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    W dniu 2014-11-14 22:54, Piotrek pisze:
> [...]
    > scalaki i nadawały się tylko to zmierzenia głębokości kosza na śmieci. Ma
    > może ktoś namiary na oryginalny układ, bądź SPRAWDZONY zamiennik? Będę

    Kolega kupował w AVT. Dotąd nie marudzi, więc chyba działa...