    From: Yerine Ictimai <i...@y...ru>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: AMOLED i oszczędność prądu na czarno?
    Date: Thu, 5 Jan 2017 15:57:23 +0100 (CET)

    Powiedzcie proszę tu jakie są Wasze doświadczenia z AMOLED'ami
    i ich słynną oszczędnością energii przy wybraniu czarnego tematu
    graficznego?
    Ponieważ mam decyzję jaki wziąć nowy smartfon, do podjęcia, a
    jakoś dotąd omijały mnie produkty Samsunga ;)
    Jeszcze rok temu prawie mnie Pan w salonie namówił do j5, ale
    wreszcie przeważyła Aqua-m4, której wyświetlacz ładnie wyświetla,
    ma głęboką czerń, ale mimo wszystko to IPS,
    i w ogóle wyświetlacze mnie frustrują tym jak szybko POŁYKAJĄ
    BATERIĘ: rzeczona Aqua może leżeć odłogiem 2-3 dni, potem biorę
    ją w rękę, ma prawie full baterii, pobawię się ze trzy godziny i
    baterii prawie niema.
    Potem patrzę na statystykę baterii i jednak dużo ponad połowę
    połknął EKRAN!

    AMOLED przy czarnych pikselach powinien brać zero, biorą prąd
    tylko te piksele które zapaliły się, a ponieważ lubię tematy
    oszczędne graficznie, eleganckie, to spodziewam się po AMOLED'zie
    pewnego przełomu i już zapalam się na j7 obecnie :)

    Ale czy słusznie, jak wielka jest moja naiwność? ;)

    --
    How...

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/