  • Data: 2017-01-05 18:46:14
    Temat: Re: AMOLED i oszczędność prądu na czarno?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-01-05 16:17, J.F. wrote:

    >dla własnej wiedzy polecam "GSam Battery Monitor" :)

    G* daje, sie dowiaduje ze "uslugi google play" zezarly 34%, "System
    Android" 18%, "Kernel" 7%, "zegar" 2.5%, a inne to ponizej 1%.

    w innej tabelce - telefon 13%, ekran 8%, GSM Radio 1%, wifi 6%, a
    aplikacje 70%.

    Przydatny to wykres z nalozonym CPU - widac, ze procesor byl
    obciazony. O ile to prawda.

    Przywiesil sie jakis proces, ale ktory i dlaczego ...

    Po wylaczeniu i wlaczeniu jest lepiej, ale wkrotce sie psuje ... mam i
    drugi, tam zrobilem reset fabryczny i zaczalem jeszcze raz, na razie
    jest dobrze ... ale malo aplikacji.

    J.