  • Data: 2017-01-05 20:18:05
    Temat: Re: AMOLED i oszczędność prądu na czarno?
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-01-05 19:55, J.F. wrote:
    > Użytkownik "Yerine Ictimai" napisał w wiadomości grup
    >
    > Taa, ladny wynik, w 5h zzarlo baterie, a na dobra sprawe to w 2h zzarlo
    > jej 70%.

    > W zasadzie wcale nie byl :-)
    > moment na uruchomienie janosika, potem ktos zadzwonil ... no to numer
    > pokazal.
    >
    > O, Gsam sie przydaje - drugi telefon - 12% baterii zuzyte w 11h.
    >
    > 5% energii poszlo na ekran, ktory byl wlaczony ... 4 minuty.
    > Tzn 0.05 z tych 12%, nie prawie polowa, czyli jesli dobrze licze, to sam
    > ekran wydoilby baterie po 11h swiecenia.

> [...]
    na 20godz. od ostatniego naładowania, wciąż mam baterie 76%, przy czym:
    - transmisja danych lub WiFi ciągle włączone,
    - BT ciągle włączone - podłączone non stop ze smart bandem + przy
    wejściu do auta i wykryciu BT z radia automatycznie podłącza się do
    systemu głośnomówiącego + w tle telefonu załącza się yanosik (system
    Xperia Smart Connect)

    Od ostatniego naładowania:
    - ekran włączony przez 5h 11min
    - rozmowy suma: 13min

    Najwięcej zeżarło baterię GooglePlay (36%), system Android 20%, telefon
    (8%), Ekran 7%, stan gotowości (5%), Launcher (4%), Yanosik 2%
    NewsGroup 2%,

    Wg przewidywań, bateria wystarczy jeszcze przez 37h 17min (Stamina) lub
    244h 15min (Ultra Stamina)

    Xperia Z3 compact