  • 11. Data: 2013-05-17 22:57:31
    Temat: Re: AERO 2
    Od: Diabełson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-05-17 21:10, Czarek pisze:

    > Wpadłeś na to jak spojrzałeś w lustro i zobaczyłeś podobieństwo?

    Czarek, Czarek zjada z dupy skwarek

    --
    http://tnij.org/sympatyczne

  • 12. Data: 2013-05-17 22:59:26
    Od: Alfons Cipa <a...@i...invalid>

    > Wpadłeś na to jak spojrzałeś w lustro i zobaczyłeś podobieństwo?

    Czyrak szpigel godo co tfoja muti jest najśwarniejszo na ganc cołym pigalaku

  • 13. Data: 2013-05-17 23:01:32
    Od: Diabełson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-05-17 22:59, Alfons Cipa pisze:

    > Czyrak szpigel godo co tfoja muti jest najśwarniejszo na ganc cołym
    > pigalaku

    Hehe, CZyrak :D

    --
    http://tnij.org/sympatyczne

  • 14. Data: 2013-05-17 23:02:30
    Od: Diabełson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-05-17 23:01, Diabełson(R) pisze:

    > Hehe, CZyrak :D

    Czyrak leć no migiem na pigalak tfoja stara ma coś ciepłego dla ciebie
    na kolacje. W dupie

    --
    http://tnij.org/sympatyczne

  • 15. Data: 2013-05-18 07:28:48
    Od: "Ktos" <k...@n...com>

    Jak się potwierdzą informacje z telepolis o planach wprowadzenia captcha, to
    używanie AERO2,szczególnie w urządzeniach przenośnych straci wszelki sens
    :-(
    Nie nacieszyliśmy się długo mobilnym, bezpłatnym internetem.....

    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/bedzie-captcha-w-
    bdi,2,3,28156.html

  • 16. Data: 2013-05-18 09:48:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 May 2013 07:28:48 +0200, Ktos napisał(a):
> [...]
    > :-(
    > Nie nacieszyliśmy się długo mobilnym, bezpłatnym internetem....

    No coz, jak myslicie - po co plus reklamuje internet LTE ? :-)

    Ale urzadzeniach przenosnych to nadal ma sens.

    J.

  • 17. Data: 2013-05-18 10:48:15
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-05-18 07:28, Ktos pisze:
> [...]
    > :-(
    > Nie nacieszyliśmy się długo mobilnym, bezpłatnym internetem.....

    Wydaje się że ten rygor uderzy w użytkowników urządzeń przenośnych
    najmniej. Praktycznie może jedynie utrudniać życie użytkownikom
    korzystającym z nawigacji GPS on line. Znacznie wiekszy problem będą
    mieli ci co korzystają z BDI na sprzecie stacjonarnym. Już router sam
    nie wznowi połączenia. Z drugiej strony możne takie utrudnienia sprawią
    że w AERO2 będzie lepszy transfer. Torrentowcy poszukają czegoś innego
    do swoich celów. A ja będę mógł spokojnie przejrzeć pocztę. Bo w
    ostatnim czasie nawet to mam mocno utrudnione.

  • 18. Data: 2013-05-18 11:13:50
    Od: loco <j...@o...pl3>

> [...]
    > :-(
    > Nie nacieszyliśmy się długo mobilnym, bezpłatnym internetem.....

    Wydaje się to niewykonalne przy wymogach, które musi spełniać Aero2.
    Ktoś tu chyba zapomniał, że z połączenie z Internetem nie jest
    równoznaczne z przeglądaniem stron www w przeglądarce.

  • 19. Data: 2013-05-18 11:31:53
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Trybun <Y...@y...com> wrote:

    > Wydaje się że ten rygor uderzy w użytkowników urządzeń przenośnych
    > najmniej. Praktycznie może jedynie utrudniać życie użytkownikom
    > korzystającym z nawigacji GPS on line.

    Akurat dla nawigacji onlinowych są oferty, gdzie za kwotę rzędu 2 zł
    miesięcznie jest transfer np. 100 MB. Nawigacji wystarczy.

> [...]
    > spokojnie przejrzeć pocztę. Bo w ostatnim czasie nawet to mam mocno utrudnione.

    Rouer połączenie radiowe wznowi, ale z zerowym transferem. Kod służy do
    odblokowania transferu.
    Jednym słowem wracamy do normalności - BDI miało być socjalnym internetem.

  • 20. Data: 2013-05-18 11:43:25
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-05-18 10:48, Trybun pisze:

    > Z drugiej strony możne takie utrudnienia sprawią
    > że w AERO2 będzie lepszy transfer. Torrentowcy poszukają czegoś innego
    > do swoich celów.

    nie wyobrażam sobię, że ktoś mógłby bawić się w p2p na aero :/