  • 1. Data: 2012-09-12 07:33:22
    Temat: A1 - sie da?
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    witam,
    czy da sie przejechac A1
    na odcinku Swierklany - Bohumin?

    --
    sowa czyHa

  • 2. Data: 2012-09-12 08:57:16
    Temat: Re: A1 - sie da?
    Od: Alf/red/ <a...@a...waw.pl>

    On 2012-09-12 07:33, sowa wrote:
    > czy da sie przejechac A1 na odcinku Swierklany - Bohumin?

    Że na Czechy? To jeszcze nie. Ale się dowiaduj.
    Ostatnie sukcesy to A4 na wysokości Rzeszowa, i dwa wiadukty na
    Choszczówce w Warszawie.

    --
    Alf/red/

  • 3. Data: 2012-09-12 09:06:31
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu środa, 12 września 2012 07:33:22 UTC+2 użytkownik sowa napisał:

    > czy da sie przejechac A1
    >
    > na odcinku Swierklany - Bohumin?
    Mialo sie dac przejechac juz jakis czas temu ale sie zrobila ryfa z jednym wiaduktem
    i predko tamtedy nie pojedziemy. A szkoda bo to bylaby super droga na Brno.

    Mimo tej "dziury" i tak uwazam, ze w tamtym kierunku przez Wodzislaw jedzie sie
    najszybciej. Czas przelotu na trasie Nadarzyn - tor Brno mialem w tym roku (czyli w
    trakcie remontu gierkowki do Piotrkowa) miedzy 5,5 a 7,5 godziny. Busem, z motocyklem
    i gratami na pace.

    --
    pzdr, dr
    14/525/400/RR

  • 4. Data: 2012-09-12 10:33:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-09-12, sowa <m...@p...onet.pl> wrote:

    > czy da sie przejechac A1
    > na odcinku Swierklany - Bohumin?

    Typowy precel :P Bedzie teraz 2 tygodnie rozkminial jak jechac zamiast
    wsiasc na motur i pojechac.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2012-09-12 10:51:39
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-09-12 10:33, AZ pisze:

    > Typowy precel :P Bedzie teraz 2 tygodnie rozkminial jak jechac zamiast
    > wsiasc na motur i pojechac.

    nudzi mie sie.
    jechac dopiero za tydzien.

    --
    sowa czyHa

  • 6. Data: 2012-09-12 16:50:42
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    tydzień temu się nie dawało (samochodem, legalnie)

    MS

  • 7. Data: 2012-09-13 11:56:11
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2012-09-12 08:57, Alf/red/ pisze:

    > Że na Czechy? To jeszcze nie. Ale się dowiaduj.
    > Ostatnie sukcesy to A4 na wysokości Rzeszowa, i dwa wiadukty na Choszczówce w
    Warszawie.

    a o wczorajszym 25km odcinku S8 pod Białymstokiem zapomniałeś?

  • 8. Data: 2012-09-13 19:21:19
    Od: Alf/red/ <a...@a...waw.pl>

    On 2012-09-13 11:56, komar wrote:
    > a o wczorajszym 25km odcinku S8

    Nie S8, a 'tylko' DK8:
    http://gddkia.gov.pl/pl/a/11465/Nowa-droga-na-Podlas
    iu -> "fragment
    przyszłej drogi ekspresowej S8"
    Otwierali wczoraj - ja pisałem wczoraj z rana. Ale masz rację, mogłem
    też wspomnieć. Uwaga wspominam:
    http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=15&lat=53.13653
    &lon=22.74872&layers=B00000FTF

    --