  • 1. Data: 2012-09-12 12:21:54
    Temat: Sposoby na kierowcow puszek....
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    Witajcie,

    Pozyczonym bandziorem zrobilem w 6 dni ponad 1600 km i ..... ch mnie
    strzelic chce. Mnie jadac puszka tez zdaza sie nie zauwazyc, ale wtedy
    sypie glowe popiolem i przepraszam, ale jak widze kolesia, ktory
    zajedzie i jeszcze faki i kurwy rzuca, to mi sie cisnienie podnosi.

    Macie jakies sposoby na takich zeby im nosa utrzec, czy nie ma sensu -
    bo i tak niczego nie "zrozumie" ?

    M.

  • 2. Data: 2012-09-12 12:50:13
    Temat: Re: Sposoby na kierowcow puszek....
    Od: Atlobek <a...@d...pl>

    jak mi kiedys wielka terenowka w korku celowo zajezdzal wylysialy
    grubas droge to jak juz sie zmiescilem pomiedzy to stanalem przy jego
    oknie, pokazalem palcem na siusiaka, pozniej na niego i pokazalem
    palcami ze ma ze 2 cm max. poczerwienial :)

    pzdr

    Atlobek W-wa FAZER 600 '02
    www.bikepics.com/members/atlobek

  • 3. Data: 2012-09-12 13:00:59
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Mikolaj Jopczynski napisał(a):
    > Macie jakies sposoby na takich zeby im nosa utrzec

    Zaloz bloga.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 4. Data: 2012-09-12 13:07:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-09-12, Mikolaj Jopczynski <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > zajedzie i jeszcze faki i kurwy rzuca, to mi sie cisnienie podnosi.
    >
    > Macie jakies sposoby na takich zeby im nosa utrzec, czy nie ma sensu -

    Przywykniesz i przestaniesz sie tym tak ekscytowac. Ja pozdrawiam
    srodkowym palcem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2012-09-12 13:38:10
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Sep 12, 1:07 pm, AZ <a...@g...com> wrote:
    > Przywykniesz i przestaniesz sie tym tak ekscytowac. Ja pozdrawiam
    > srodkowym palcem.

    W zimowych rękawicach się nie da... Co wtedy?

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/
    --
    Kawidło GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 6. Data: 2012-09-12 13:40:12
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-09-12 13:38, Lisciasty pisze:

    > W zimowych rękawicach się nie da... Co wtedy?

    Bierzesz szydelko i wyszywasz faka zolta wloczka (albo czarna, jesli
    masz zolte rekawice).
    Cieszesiezemoglempomoc.

    pozdr
    newrom
    --
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 7. Data: 2012-09-12 13:52:24
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Roman Niewiarowski napisał(a):
    > Bierzesz szydelko i wyszywasz

    w zimowych rekawicach??? Jebani specjalisci od robotek recznych! Ach te
    precle!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 8. Data: 2012-09-12 14:00:11
    Od: "Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak" <y...@g...pl>

    On 12.09.2012 12:21, Mikolaj Jopczynski wrote:
> [...]
    > zajedzie i jeszcze faki i kurwy rzuca, to mi sie cisnienie podnosi.
    >
    > Macie jakies sposoby na takich zeby im nosa utrzec, czy nie ma sensu -

    Ten kto rozumie to przeprosi, na resztę szkoda nerwów.

    Denerwować się to mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych.

    PwG
    Y.

  • 9. Data: 2012-09-12 14:02:39
    Od: "Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak" <y...@g...pl>

  • 10. Data: 2012-09-12 14:39:16
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    > w zimowych rekawicach???

    Nie. W chinskich.

    > Jebani specjalisci od robotek recznych! Ach te
    > precle!

    zawsze mozesz owinac drutem i mowic ze kofirejzer :P

    pozdr
    newrom
    --
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601