  • 1. Data: 2012-05-16 18:05:36
    Temat: A1 do Pyrzowic
    Od: _chab_ <w...@w...pl>

    Czy ten odcinek A1 od Pyrzowic do węzła na A4 jest już przejezdny bez
    przeszkód? Na targeo widzę same zakazy.

  • 2. Data: 2012-05-16 18:56:34
    Temat: Re: A1 do Pyrzowic
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 16.05.2012 18:05, _chab_ pisze:
    > Czy ten odcinek A1 od Pyrzowic do węzła na A4 jest już przejezdny bez
    > przeszkód? Na targeo widzę same zakazy.

    nie. Szczegóły:

    Ta grupa:
    autostrada w okolicy lotniska Pyrzowice (Katowice) 22-04-2012 [ToMasz]

    ToMasz

  • 3. Data: 2012-05-16 20:07:09
    Od: BearBag <c...@g...com>

    W dniu środa, 16 maja 2012 18:05:36 UTC+2 użytkownik _chab_ napisał:
    > Czy ten odcinek A1 od Pyrzowic do węzła na A4 jest już przejezdny bez
    > przeszkód? Na targeo widzę same zakazy.

    Nie jest i raczej nie bedzie przed Euro. Na razie otwarta jest od Gliwic do Wieszowy,
    za około tydzien bedzie otwarty fragment od Piekar do Pyrzowic. Srodkowy odcinek ze
    względu na opoznienia w Bytomiu jest jeszcze daleki od przejezdności, może za 3
    miechy...

  • 4. Data: 2012-05-16 21:11:03
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 16.05.2012 18:05, _chab_ pisze:
    > Czy ten odcinek A1 od Pyrzowic do węzła na A4 jest już przejezdny bez
    > przeszkód? Na targeo widzę same zakazy.
    najświeższe informacje, bo właśnie stamtąd wróciłem, przejezdny nie jest
    i na lokalnych trasach przed samym lotniskiem są dwa wahadełka, niebawem
    będzie dało się przejechać bez tych wahadełek.
    Obecnie w godzinach szczytu na odcinek od końca A1 do lotniska trzeba
    liczyć 45min do godziny, w nocy jakieś pół godziny. Przed samymi
    Tarnowskimi G. jadąc od A1 lubią stać z suszarką.

    P.S. Uwaga na kostki brukowe w Świerklańcu, leżą na poboczu nieopodal
    ronda, mi jakoś wywędrowały na ulice i koło rozwaliłem..

  • 5. Data: 2012-05-17 07:58:32
    Od: "Radarro" <r...@g...pl>

    BearBag <c...@g...com> napisał(a):

    > Nie jest i raczej nie bedzie przed Euro. Na razie otwarta jest od Gliwic do=
    > Wieszowy, za oko=B3o tydzien bedzie otwarty fragment od Piekar do Pyrzowic=
    > .. Srodkowy odcinek ze wzgl=EAdu na opoznienia w Bytomiu jest jeszcze daleki=
    > od przejezdno=B6ci, mo=BFe za 3 miechy...

    Skad takie info? Na poczatku czerwca, czyli jeszcze PRZED Euro ma byc otwarta
    calosc, od Swierklan do Pyrzowic!
    Na wysokosci Bytomia (DK 78) nie ma jeszcze ancfaltu, ale reszta jest gotowa.
    Na wysokosci Pyrzowic gotowa cala, brakuje tylko aut. Jechalem tam w
    poniedzialek.

    @ Albercik - gdzie sa wahadla? W poniedzialek nie bylo ani jednego

  • 6. Data: 2012-05-17 09:31:15
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 17.05.2012 07:58, Radarro pisze:

    > @ Albercik - gdzie sa wahadla? W poniedzialek nie bylo ani jednego

    jedno jest na 78 na wysokości zjazdu z S1 na lotnisko, drugie jest po
    drugiej stronie S1, na tym samym węźle. W poniedziałek o 23 wahadełka
    były i wczoraj o 18 też były. I musiały być one tam od dłuższego czasu
    bo na 78 brakuje kilkuset metrów jednego pasa i nowe ronda sadzą.

  • 7. Data: 2012-05-17 09:55:44
    Od: "Radarro" <r...@g...pl>

    Albercik <n...@g...pl> napisał(a):

    > jedno jest na 78 na wysokości zjazdu z S1 na lotnisko, drugie jest po
    > drugiej stronie S1, na tym samym węźle.

    OK, ja z drugiej strony jezdze - DK 78 od Gliwic. Tam bylo ciezko przez jakis
    czas, ale teraz jest relax.

  • 8. Data: 2012-05-19 08:38:12
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 16 May 2012 11:07:09 -0700 (PDT), BearBag napisał(a):

> [...]
    odcinek ze względu na opoznienia w Bytomiu jest jeszcze daleki od przejezdności, może

    Ja słyszałem że odcinek Wieszowa-Pyrzowice będzie przejezdny ale węzeł
    Bytom dopiero zostanie otwarty później.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 9. Data: 2012-05-25 23:20:28
    Od: BearBag <c...@g...com>

    W dniu sobota, 19 maja 2012 08:38:12 UTC+2 użytkownik huri_khan napisał:

> [...]
    za 3 miechy...

    > Ja słyszałem że odcinek Wieszowa-Pyrzowice będzie przejezdny ale węzeł

    PRzejezdna ponoć będzie przed 10.06 ale w Bytomiu nie wjedziemy ani nie zjedziemy.
    Dopiero za okolo 3 miesiące.