  • 1. Data: 2012-05-16 20:30:07
    Temat: Kraków - Sandomierz
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czesc,

    Musze skoczyc z polnocnych okolic Krakowa do Sandomierza, w dzien
    powszedni. Nie znam tej trasy - lepiej jechac przez Proszowice, do drogi 79
    i na Nowy Korczyn i dalej Polaniec, czy moze np na Slomniki, Miechow i w
    Jedrzejowie odbic na Staszow?

    Drugi wariant jest dluzszy o kilkanascie km, ale nie wiem, jak z jakoscia
    trasy, remontami itp.

    Bede wdzieczny za informacje.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2012-05-16 21:01:14
    Temat: Re: Kraków - Sandomierz
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 16 May 2012 20:30:07 +0200, Maciek napisał(a):

    > Drugi wariant jest dluzszy o kilkanascie km, ale nie wiem, jak z jakoscia
    > trasy, remontami itp.

    ja bym jechał pierwszym, ale ja tam jestem w miare dziuroodporny.

    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2012-05-16 21:29:02
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > ja bym jechał pierwszym, ale ja tam jestem w miare dziuroodporny.

    79 od ronda w Słupii do Łoniowa już nie jest tak dziurawa jak 2-3 lata temu.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 4. Data: 2012-05-16 21:53:10
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 16.05.2012 21:29, Grejon pisze:

    > 79 od ronda w Słupii do Łoniowa już nie jest tak dziurawa jak 2-3 lata
    > temu.

    Najgorszy odcinek od dawna - i tam sie sytuacja nie zmienia - to kawalek
    od Nowego Korczyna do ronda w Slupi... Ale jak sie jedzie odpowiednio
    szybko to nie jest tragicznie ;)

  • 5. Data: 2012-05-17 09:14:28
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 79
    > i na Nowy Korczyn i dalej Polaniec, czy moze np na Slomniki, Miechow i w

    Ja tam jeżdżę 79 od samego Krakowa. A jeżeli z okolic Słomnik to Proszowice,
    Nowe Brzesko i już dalej 79. Droga dobra tylko przed Słupią, jak już pisano,
    nierówny asfalt (może nierówna nawierzchnia będzie poprawniej :).

    Szymon

  • 6. Data: 2012-05-17 13:58:21
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2012-05-16 20:30, Maciek pisze:

> [...]
    > i na Nowy Korczyn i dalej Polaniec, czy moze np na Slomniki, Miechow i w

    ja bym jechał i jeżdżę 79. Kiepskie odcinki to od Nowej Huty do mniej
    więcej kawałka za Nowym Brzeskiem (bo wieś za wsią) oraz dziurawa droga
    z koleinami pomiędzy Nowym Korczynem i Słupią. Jest też parę miejsc
    gdzie bardzo prawdopodobne jest napotkanie patrolu z radarem. Ale są w
    miarę stałe i na CB zawsze o nich powiedzą wcześniej

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 7. Data: 2012-05-18 09:17:02
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 16 May 2012 20:30:07 +0200, Maciek napisał(a):

    (...)

    Dzieki, pojade droga 79.

    --
    Maciek