  • 1. Data: 2011-11-24 10:45:05
    Temat: A w tym roku od Mikołaja Fresh, 50zł w prezencie :D
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Promocja skierowana do wszystkich Użytkowników Play Fresh oraz oferty
    Lubię to!
    Z promocji można skorzystać w okresie 25.11.2011 r. do 31.12.2011 r.
    włącznie.
    W ramach promocji Użytkownik otrzymuje 50 zł na rozmowy, SMSy i MMSy do
    wszystkich sieci.
    Aby uruchomić pakiet należy:
    a) doładować konto, aby mieć na nim minimum 30 zł
    b) wpisać i zatwierdzić na klawiaturze telefonu kod *111*247*1#
    Pakiet zostanie przyznany w ciągu 24 godzin i jest ważny 30 dni od dnia
    aktywacji.

    http://blogplay.pl/2011/11/swiateczne-zlotowki-w-ofe
    rcie-na-karte-juz-od-jutra/?utm_source=feedburner&ut
    m_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogplaypl+%28Tak
    o+rzecze+Rzecznik+Play%29

    :D :D :D szkoda że na 30 dni, ale i tak git :D

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 2. Data: 2011-11-24 10:48:34
    Temat: Re: A w tym roku od Mikołaja Fresh, 50zł w prezencie :D
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 24 Nov 2011 11:45:05 +0100, Piotr M <x...@x...xx> wrote:

> [...]
    tm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogplaypl+%28Ta
    ko+rzecze+Rzecznik+Play%29

    >:D :D :D szkoda że na 30 dni, ale i tak git :D

    zawsze można przedłużyć :) szkoda tylko że nie 100pln jak było w
    tamtym roku w grudniu

  • 3. Data: 2011-11-24 10:50:06
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Dopiero teraz doczytałem regulamin :/

    Play schodzi na psy :(

    "Opłata za Pakiet w wysokości 30 zł pobierana jest automatycznie w
    chwili dokonania aktywacji"

  • 4. Data: 2011-11-24 11:24:11
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 24.11.2011 11:50, Piotr M pisze:
    > Dopiero teraz doczytałem regulamin :/
    >
    > Play schodzi na psy :(
    >
    > "Opłata za Pakiet w wysokości 30 zł pobierana jest automatycznie w
    > chwili dokonania aktywacji"

    Napiszcie proszę jasno jak to działa.

    1
    Doładowujemy z 30
    wysyłamy kod
    dostajemy dodatkowe 50zł(na30dni) i pozostaje 30 z doładowania?

    czy
    2
    za doładowanie za 30zł kodem kupujemy 50zł - wtedy to kompletna klapa bo
    lepiej kupić 30 za 10 trzy razy = 90 zł!!!
    ToMasz

  • 5. Data: 2011-11-24 11:29:02
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 24 Nov 2011 12:24:11 +0100, ToMasz <t...@n...gazeta.pl>
    wrote:

> [...]
    >za doładowanie za 30zł kodem kupujemy 50zł - wtedy to kompletna klapa bo
    >lepiej kupić 30 za 10 trzy razy = 90 zł!!!

    Jak masz więcej niż 30pln na koncie to nie musisz doładowywać , działa
    to na zasadzie pakietu 30za 10pln wydajesz 30pln a na konto promocyjne
    wchodzi 50pln.
    Masz racje jak ktoś nie wydzwania wiecej niż 100minut do innych sieci
    to lepiej korzystać z pakietu 30za 10pln

  • 6. Data: 2011-11-24 11:29:10
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał:

    > Play schodzi na psy :(
    >
    > "Opłata za Pakiet w wysokości 30 zł pobierana jest automatycznie w chwili
    > dokonania aktywacji"

    Biorą 30pln, a dają w zamian 50pln. Dostajesz za free 20pln, więc schodzą na
    psy? Mądry jesteś? Mam też fresha, ale nie korzystam z takich promocji, bo
    zwyczajnie nie mam na co to wydać. Rozmowy w Play za free za 10pln i 6pln na
    smsy, a dodatkowo 3h na bonusie poza sieć, więc nie będę na siłę pakował 30pln,
    żeby mieć miesiąc na wydzwonienie 50pln - nie mając i tak gdzie dzwonić poza
    Play, a bonus wciąż rośnie. Co nie oznacza, że komuś się może przydać dodatkowe
    20pln jeśli ma je gdzie wykorzystać. No ale mogli w ogóle nie dawać i byliby
    dalej super siecią, a tak zeszli na psy, bo Piortuś chciałby z 200pln wymiennych
    na Sms2Pay.

  • 7. Data: 2011-11-24 11:32:53
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 24 listopada 12:24, ToMasz pisze:
    > Napiszcie proszę jasno jak to działa

    To jest jakieś jawne robienie ludzi w ch* i to jeszcze na Święta.
    Kupujesz pakiet 50zł za 30zł.

    To oczywiście lepiej kupić pakiet 30zł za 10zł. Tyle samo się dostaje!!

  • 8. Data: 2011-11-24 11:49:41
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał:

    > To jest jakieś jawne robienie ludzi w ch* i to jeszcze na Święta.
    > Kupujesz pakiet 50zł za 30zł.
    >
    > To oczywiście lepiej kupić pakiet 30zł za 10zł. Tyle samo się dostaje!!

    Więc skoro jesteś taki rozgarnięty, dlaczego płaczesz? Nie chcesz - nie płacisz.
    Masz z tym jakiś problem?

  • 9. Data: 2011-11-24 11:56:22
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 24 listopada 12:49, Tomek pisze:

    > Więc skoro jesteś taki rozgarnięty, dlaczego płaczesz? Nie chcesz - nie
    > płacisz. Masz z tym jakiś problem?

    Wyraziłem swój komentarz do promocji świątecznej. Masz jakiś
    merytoryczny problem z tym?

  • 10. Data: 2011-11-24 13:53:01
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 24 Nov 2011 11:50:06 +0100, Piotr M napisał(a):

    > "Opłata za Pakiet w wysokości 30 zł pobierana jest automatycznie w
    > chwili dokonania aktywacji"

    Tak samo było rok temu
    --
    marcin