  • 11. Data: 2011-11-24 13:56:30
    Temat: Re: A w tym roku od Mikołaja Fresh, 50zł w prezencie :D
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał:

    > Wyraziłem swój komentarz do promocji świątecznej. Masz jakiś merytoryczny
    > problem z tym?

    Patrząc na Twoją sygnaturkę, można wywnioskować, że albo jej nie rozumiesz dalej
    płacząc w tym wątku, albo to Ty masz jakiś problem.

  • 12. Data: 2011-11-24 17:33:47
    Temat: Re: A w tym roku od Mikołaja Fresh, 50zł za 30 zł
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Biorą 30pln, a dają w zamian 50pln. Dostajesz za free 20pln, więc
    > schodzą na psy? Mądry jesteś? Mam też fresha, ale nie korzystam z takich
    > promocji, bo zwyczajnie nie mam na co to wydać. Rozmowy w Play za free
    > za 10pln i 6pln na smsy, a dodatkowo 3h na bonusie poza sieć, więc nie
    > będę na siłę pakował 30pln, żeby mieć miesiąc na wydzwonienie 50pln -
    > nie mając i tak gdzie dzwonić poza Play, a bonus wciąż rośnie. Co nie

    Ale to jest na liczniku bonusowym, więc wszelkie znaki na niebie i ziemi
    wskazują, że można przedłużyć kupując "30 zł za 10 zł" lub "10 zł za 5
    zł", lub dużym doładowaniem w ramach "programu doładowań", lub chyba "15
    zł za 10 zł", jeśli ktoś tego nie wykorzystał jeszcze i jeszcze działa.

    --
    Grzexs

  • 13. Data: 2011-11-24 17:52:12
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 24 listopada 12:29, Tomek pisze:

    > Biorą 30pln, a dają w zamian 50pln. Dostajesz za free 20pln, więc
    > schodzą na psy?

    Oczywiście.
    Przecież cały czas dają 20zł za free, tylko że inwestujesz 10zł a w
    promocji świątecznej musisz zainwestować 30zł :)

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 14. Data: 2011-11-24 23:38:10
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Tak samo było rok temu

    Prawie tak samo. Dawali stówę za trzydziestaka ;)
    --
    Grzexs