  • 31. Data: 2010-09-02 10:44:02
    Temat: Re: A propos wypadku Ziętarskiego
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-09-02 10:26, to pisze:
    > begin

    > Zientarski nikogo nie zabił.

    noo - pasażer to nie człowiek...

    http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,49710
    56.html

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 32. Data: 2010-09-02 10:52:47
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Wojciech Smagowicz [ZIWK]

    > noo - pasażer to nie człowiek...

    Nie został zabity tylko zginął w wypadku.

    --
    ignorance is bliss

  • 33. Data: 2010-09-02 10:54:53
    Od: Stach <s...@f...pl>

    W dniu 2010-09-01 23:25, Matt pisze:

    > O ile to ten słynny wypadek w USA, to tak się tam jeździ -
    > ograniczenie + 5 mph. Dla polskich mistrzów kierownicy ciężka
    > sytuacja, jedziesz 100 mil autostradą i nikt nie wyprzedza.

    Och, to byłoby piękne.
    Nie dlatego, że nikt nie wyprzedza, tylko dlatego, że
    co drugi nie jedzie ograniczenie / 2.

    Stach

  • 34. Data: 2010-09-02 11:08:43
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Och, to byłoby piękne.
    > Nie dlatego, że nikt nie wyprzedza, tylko dlatego, że
    > co drugi nie jedzie ograniczenie / 2.

    A gdzie co drugi jedzie ograniczenie/2 ?

  • 35. Data: 2010-09-02 11:16:32
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Matt wrote:

    > O ile to ten słynny wypadek w USA, to tak się tam jeździ -
    > ograniczenie + 5 mph. Dla polskich mistrzów kierownicy ciężka
    > sytuacja, jedziesz 100 mil autostradą i nikt nie wyprzedza.

    Taaaa... Tylko dlaczego wszyscy na ograniczeniu 75mph jadą 95mph (Arizona)?

    pzdr
    \SK

  • 36. Data: 2010-09-02 11:33:02
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Taaaa... Tylko dlaczego wszyscy na ograniczeniu 75mph jadą 95mph
    > (Arizona)?

    Widocznie taki arizonowy zwyczaj. Pojedź +20 na wschodnim wybrzeżu. 10 to
    już będzie spore ryzyko.
    A na filmiku i tak było IMO więcej niż nawet te 20mph.

  • 37. Data: 2010-09-02 11:40:21
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-09-02 11:33, CeSaR pisze:

    > Widocznie taki arizonowy zwyczaj. Pojed 1/4 +20 na wschodnim wybrze?u. 10 to
    > ju? bedzie spore ryzyko.
    A jaki tam taryfikator obowiązuje?

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 38. Data: 2010-09-02 11:56:18
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "CeSaR" <a...@m...com> wrote in message news:i5nl8m$r7b$1@news.onet.pl...

    > Za jazdę na zderzaku (tailgating) jest mandat minimum 100$ przy czym
    > policjant ocenia co jest tailgatingiem a co nie jest. Więc jeździ się tam
    > monotonnie ale bezpiecznie i przewidywalnie co do czasu podróży.

    Tylko dlaczego ta "bezpieczna i przewidywalna" jazda nie przkelada sie na
    liczby? Ilosc zgonow w wypadkach per capita przekracza srednia europejska
    dosc znacznie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 39. Data: 2010-09-02 11:56:19
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > A jaki tam taryfikator obowiązuje?

    Sędzia. Może znów prawo stanowe różnie to reguluje ale na tyle na ile ja
    miałem do czynienia to za speeding karę określa sędzia.
    Jak pojedziesz "bardzo" ponad limit to na wyrok poczekasz w bezpośredniej
    bliskości sedziego :-) Dzięki Bogu nie miałem tej przyjemności.

  • 40. Data: 2010-09-02 11:56:55
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 2 Sep 2010 11:33:02 +0200, CeSaR na pl.misc.samochody napisał(a):

    > Widocznie taki arizonowy zwyczaj. Pojedź +20 na wschodnim wybrzeżu. 10 to
    > już będzie spore ryzyko.

    Całe 5 tygodni jeździłem z V oscylującym ok. 80 mph - NY, NJ, CT, PA, VA i
    DC - a tam w większości jest ograniczenie do 65 mph. I nie byłem jedynym
    ... co więcej - często-gęsto byłem wyprzedzany przez grupki 3-4 samochodów
    jadących szybciej.

    Jedynym miejscem gdzie zwalniają wszyscy ( no prawie ) to jest Work Zone -
    czyli miejsca w których remontowane są drogi - tam za wykroczenia jest
    "przyznawana" podwójna ilość punktów i grzywna x 2.

    Policja na autostradach nie zawraca sobie raczej głowy tymi, co jadą
    szybciej niż można - natomiast szybko i sprawnie wyłapują jednostki często
    zmieniające pas i jadące dużo szybciej od reszty.

    "Kiedy żona chce mieć tyle płaszczy, ile ma ich cebula, mężowi płynie
    więcej łez niż od cebuli. Perskie"