  • 21. Data: 2010-09-01 23:56:00
    Temat: Re: A propos wypadku Ziętarskiego
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > A jaki to kraj ? Moze nie trzeba nic usprawiedliwiac - po prostu
    > dozwolone :-)

    Aaa, Indiana. Tam stoją takie tabliczki "slower traffic keep right",
    gdzie przez slower traffic rozumie się samochód jadący wolniej niż max
    dozwolona. Jadący z max dozwoloną może wybrać dowolny pas i nie jest
    to wykroczenie. Aha, wyprzedzać z prawej nie wolno.

    MJ

  • 22. Data: 2010-09-02 07:01:05
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-09-01 23:45, Jotte pisze:
    > W wiadomości news:x7zc5ufdh4b1.dlg@lepper.institute.com Waldek Godel

    > Ale do czego podobny?
    > Kim jest ten Ziętarski co piszesz, że miał jakiś wypadek?

    http://www.google.pl/search?q=maciej+zientarski+jaro
    s%C5%82aw+zabiega&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.moz
    illa:pl:official&client=firefox-a

    Proszę. A jeśli chodziło o ort w nazwisku to mogłeś to w temacie oznaczyć.

  • 23. Data: 2010-09-02 08:07:56
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-09-01 23:25, *Matt* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > O ile to ten słynny wypadek w USA, to tak się tam jeździ -
    > ograniczenie + 5 mph. Dla polskich mistrzów kierownicy ciężka
    > sytuacja, jedziesz 100 mil autostradą i nikt nie wyprzedza.

    A na dodatek ten filmujący to policjant w radiowozie.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 24. Data: 2010-09-02 09:14:16
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Znowu wysyp grupowych kapeluszników w jednym wątku?

    Boszszsz, jak ja bym chciał żebyś ty do tego kraju pojechał i tam te swoje
    mądrości prezentował....

  • 25. Data: 2010-09-02 09:19:40
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > "Filmowiec" jechał, patrząc na auta na prawym pasie z tą samą prędkością
    > co prawy pas. Określenie na to jest jedno. Nie ujmując kretynizmu
    > lotnikowi to IMHO filmowiec ma swój udział w tym wypadku.

    Bzdura jak mało która. Film trwa min. 20 sekund licząc do czasu
    katapultowania się sportowca.

  • 26. Data: 2010-09-02 09:24:29
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-01 17:55, Olek pisze:

    > znowu wysyp debilnych pytań najńmondżejschych znafffcoow

    Po prostu miszczuf

    A.

  • 27. Data: 2010-09-02 09:43:11
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-02 09:19, CeSaR pisze:

    > Bzdura jak mało która. Film trwa min. 20 sekund licząc do czasu
    > katapultowania się sportowca.

    A czy ja piszę że mu *zajechał* drogę? Po prostu filmowiec jechał prawym
    pasem. Koledzy obok wydedukowali że w kraju gdzie to kręcono przepisy na
    to pozwalają. W 16 sek. filmu pojawia się lotnik już na pasie zieleni.
    Musiał być jakiś powód, że tak pojechał. Chyba nikt nie sądzi, że zrobił
    to bo pomyślał że ma offroadowe auto i przy tej prędkości może polecieć
    trawką. Może chciał się zmieścić na tym wąskim pasie wew. oddzielonym
    żółtą linią? Powtarzam, ze nie umniejszam głupoty lotnika.

    --
    MZ

  • 28. Data: 2010-09-02 09:56:13
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

> [...]
    > trawką. Może chciał się zmieścić na tym wąskim pasie wew. oddzielonym
    > żółtą linią? Powtarzam, ze nie umniejszam głupoty lotnika.

    Na 90% filmowiec to policjant. Kraj to USA. Na drogach takich jak ta 95%
    samochodów wszelkiej maści jedzie na tempomacie i z prędkością jak już ktoś
    napisał dozwolona +(3 do 5)mph. Nie jest niczym dziwnym np. corvetta na
    prawym pasie i lora z balami drewna na lewym.
    Za jazdę na zderzaku (tailgating) jest mandat minimum 100$ przy czym
    policjant ocenia co jest tailgatingiem a co nie jest. Więc jeździ się tam
    monotonnie ale bezpiecznie i przewidywalnie co do czasu podróży.
    Lotnik poszedł po bandzie (dosłownie i w przenośni) bo pewnie do ostatniej
    chwili decydował, z której strony zakładać filmowca-policjanta.
    A jeszcze jest szansa że również w ostatniej chwili zauważył, że to
    policjant bo sporo tam samochodów policyjnych bez kogutów a tylko z naklejką
    że to biuro szeryfa albo state troopers.
    Więc pomykał, zobaczył niespodziankę, podjął złą decyzję i poszedł w plener.
    Jeszcze tylko zwróciłbym uwagę że coś na jezdni leżało - może "krokodyl". I
    może to miało wpływ na takie a nie inne zachowanie lotnika.

  • 29. Data: 2010-09-02 10:26:30
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin

    > hmh zabil czlowieka i tak sie rozejdzie po kosciach (...)

    Zientarski nikogo nie zabił.

    --
    ignorance is bliss

  • 30. Data: 2010-09-02 10:29:20
    Od: " " <b...@g...pl>

    amos <g...@g...com> napisał(a):

    > A nie wyprzedzal przypadkiem pasem, na ktorym nie powinno go byc?

    ta tylko nik niepisze jak jezdza amerykanscy kierowcy...

    oni patrza nie dalej niz hipotetyczny zderzak auta ktore je poprzeda, czyli
    max 15 m, jechal i nagle mu wyroslo "jakies auto" jadace lewym pasem, to
    musial uciekac lewo zalapal trawy i poooooooooszybowal wybity bariera chlonna ;)

    widac jak jezdza na relacjach z karamboli, stoi auto sru wali je drugie po
    kilku minutach i grupce gapiow itd.. sru drugie, za 5 minut 3-cie... i moga
    sie tak walic

    przeciez nie drzemia, patrza sie jelopy "tuz przed maske" sie wala