  • 1. Data: 2010-09-01 11:35:18
    Temat: Zniżka na OC
    Od: "Włodziu" <z...@w...pl>

    Miałem wczoraj pierwszą "stłuczkę". Nie była to nawet stłuczka, tylko trochę
    porysowałem kolesiowi przedni błotnik i miał lekkie wgniecenie w na nadkolu
    (tak, że drzwi przy otwieraniu lekko chaczyły). Poprostu cofając na parkingu
    nie zauważyłem go i delikatnie pukłem go tyłem w prawy przedni bok. Moja
    wina bezsprzecznie. Spisaliśmy oświadczenie.

    Interesuje mnie kwestia ubezpieczenia.

    W dowodzie moje auto jest zarejestrowane na mnie a współwłaścicielem jest
    ojciec. Zrobiliśmy to po to abym miał pełne zniżki na OC, ojciec ma 60%. 3
    lata jeździłem bez żadnej kolizji aż do wczoraj.

    Ja mam polisę w Link 4 i tam na umowie mam zapis o gwarancji zniżki, czyli
    że niby mogę mieć raz w ciągu roku kolizje z mojej winy i nie stracę zniżki.
    Ale co z polisa ojca?

    Tata ma dwa auta. Jedno ubezpieczone w PZU (OC i AC) a drugie w jakimś
    towarzystwie ubezpieczeniowym dla emerytów wojskowych (OC).

    I teraz się zastanawiam czy tata też straci część zniżek? W końcu to
    zupełnie inne TU?

    Ma ktoś może doświadczenie w tej kwestii

  • 2. Data: 2010-09-01 12:26:32
    Temat: Re: Zniżka na OC
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    icnet
    *Włodziu* napisał(-a):

    > Tata ma dwa auta. Jedno ubezpieczone w PZU (OC i AC) a drugie w jakimś
    > towarzystwie ubezpieczeniowym dla emerytów wojskowych (OC).

    Co to za twór? Są jakieś TU dla konkretnych grup??

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2010-09-01 18:12:01
    Temat: Re: Zni?ka na OC
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 01.09.2010 W?odziu <z...@w...pl> napisał/a:
    > Ja mam polise w Link 4 i tam na umowie mam zapis o gwarancji zni?ki, czyli
    > ?e niby moge mieae raz w ci?gu roku kolizje z mojej winy i nie strace zni?ki.
    > Ale co z polisa ojca?
    >
    > Tata ma dwa auta. Jedno ubezpieczone w PZU (OC i AC) a drugie w jakim?
    > towarzystwie ubezpieczeniowym dla emerytów wojskowych (OC).
    >
    > I teraz sie zastanawiam czy tata te? straci cze?ae zni?ek? W koncu to
    > zupe?nie inne TU?
    Teoretycznie - straci.

    Praktycznie - informacja z link4 raczej do PZU nie dotrze, wiec jak ich sam nie
    poinformuje ze jego samochod mial znizke, to nikt mu znizki nie zabierze przy
    przedluzaniu OC.

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    HomePage: http://andrzej.dopierala.name/

  • 4. Data: 2010-09-02 09:16:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w

    > Co to za twór? Są jakieś TU dla konkretnych grup??

    Marketing obowiazuje, no i moze statystyka obowiazuje, szczegolnie
    z firmie z amerykanskim rodowodem :-)
    Cos tam slyszalem o znizkach dla lekarzy.

    Za to wsszyscy maja zwyzki dla mlodziezy.

    J.

  • 5. Data: 2010-09-02 14:31:35
    Od: "Kub@" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > sam nie
    > poinformuje ze jego samochod mial znizke, to nikt mu znizki nie zabierze
    Co więcej - pani z Allianz(jak również agentka PZU) mnie poinformowała, że
    ubezpieczycieli przeważnie interesuje historia w momencie kiedy u nich
    zaczynasz ubezpieczac.
    Potem już tylko historia w danym towarzystwie.

    Kub@

  • 6. Data: 2010-09-03 15:47:48
    Od: " " <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Włodziu,

    Pomimo tego, że miałeś stłuczkę, zniżki, które posiadasz obecnie w Link4 nie
    przepadną Ci &#8211; co do tego obaj nie mamy żadnych wątpliwości. Chroni Cię
    gwarancja zniżki, którą u nas wykupiłeś. Niestety, gwarancja zniżki obowiązuje
    tylko u nas, inne zakłady ubezpieczeń mają swoje własne zasady naliczania
    zniżek. Podejrzewam, że w innych TU Twój Tata straci część zniżek, jakie
    posiada, ale najlepiej będzie jak sprawdzi, jak takie sytuacje traktuje
    towarzystwo, w którym jest ubezpieczony. Ze swojej strony chciałbym
    zaproponować następujące rozwiązanie - ponieważ w Link4 zniżki stracisz tylko
    na samochodzie, którego dotyczyła kolizja, to jeśli Twój tata zdecyduje się
    wykupić ubezpieczenie u nas, wówczas zachowa swoje dotychczasowe zniżki.

    Pozdrawiam,
    Ekspert Link4

  • 7. Data: 2010-09-03 19:48:17
    Od: "Sławek " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    <e...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > wykupić ubezpieczenie u nas, wówczas zachowa swoje dotychczasowe zniżki.

    Zwykłe prostackie naciąganie i podbieranie klientów innym TU!

    Zniżki traci ubezpieczony w tym TU, w którym zawarl umowę ubezpieczenia!
    Inne osoby będące współwłaścicielami tego pojazdu a ubezpieczone w innym TU
    zniżek nie tracą ponieważ ich TU nie likwidowało szkod i nie wypłaciło
    odszkodowania!
    Tego się trzymaj i nie pozwól naciągac oszustom z linku!

  • 8. Data: 2010-09-07 22:41:10
    Od: " " <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?S=B3awek_?= <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > odszkodowania!
    > Tego się trzymaj i nie pozwól naciągac oszustom z linku!

    Niestety, nie masz racji. Spowodowanie kolizji powoduje utratę od kilku do
    kilkudziesięciu procent zniżki &#8211; w zależności od danego TU. Ważne: zniżki
    tracimy wszędzie, nie tylko w towarzystwie, które likwidowało szkodę. Podobnie
    jak Ty, wielu kierowców nie zdaje sobie z tego sprawy, stąd nowy system, który
    wkrótce wprowadzi Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny (UFG). Jego zadaniem
    jest dostarczanie towarzystwom ubezpieczeniowym informacji na temat historii
    ubezpieczeniowej kierowców, a więc ich zniżek oraz zwyżek. Więcej informacji
    na ten temat znajdziesz na naszym blogu.

    Ekspert_Link4

    Ekspert Link4 udziela porad i odpowiada na pytania konsumentów związane z
    ubezpieczeniami komunikacyjnymi. W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do
    kontaktu poprzez formularz na blogu Link4