  • 51. Data: 2015-10-09 18:44:12
    Temat: Re: A jednak piesi nie beda mogli bezkarnie wlazic pod kola
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Czeslaw Wisniak"

    > Pzetestuj w wchodz przed ciezarowkami.

    Zawsze oceniam kiedy moge sobie na to pozwolic. Pieszy glupi nie jest i nie
    wejdzie na pasy gdy 50m od przejscia ktos zapierdziela 100km/h (to tylko
    kierowcy kretyni). Gorzej jak pieszy to zrobi przez roztargnienie, nieuwage.
    Wtedy niestety zginie, a matol w samochodzie który nie zwolnil, a najlepiej
    nie przepuscil pójdzie do pierdla. Zapewniam cie, ze do konca zycia bedzie
    przed tym i kazdym innym przejsciem zwalnial.
    ---
    A po śmierci ?

  • 52. Data: 2015-10-09 18:51:38
    Temat: Re: A jednak piesi nie będą mogli bezkarnie włazić pod koła
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak"

    > Właśnie stosowna kretyńska ustawa upadła w parlamencie.
    > Widać bliskie wybory poprawiają ludzkie i sensowne odruch w parlamecnie -
    > wcześniej każdy kretynizm bijący w kierowców przyklepywali nawet bez
    > czytania.

    W tym wypadku nie sądzę, żeby to była kwestia wyborów bo zdania od dawna
    były podzielone.
    Osobiście byłem za wprowadzeniem tych przepisów tak jak jest w całym
    cywilizowanym świecie.
    Wypadków, gdzie z winy pieszego samochód rozjeżdża go na pasach to jest
    jakis promil, 99% to wina kierowcow.
    Pieszy nawet dzieki tym zapisom ustawowym i tak by sie nie pchal pod auto bo
    swoj rozum ma.
    ---
    Ciekawe, że mnie się pchają. Nie patrzą w ogóle czy coś jedzie, gadają przez
    komórkę, wchodzą do samochodu zaparkowanego na brzegu jezdni, wjeżdżają
    rowerem z podporządkowanej itp itd. Rozumu nie mają ?

  • 53. Data: 2015-10-09 19:00:09
    Temat: Re: A jednak ... jest obowiązany zmniejszyć prędkość.
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09.10.2015 o 14:53, HubertO pisze:

    > Obecnie obowiązuje
    > Rozp. o znakach i sygnałach drogowych.
    > par. 47, pkt 4:
    > Przed przejściem kierowca jest obowiązany zmniejszyć prędkość,
    > aby nie narazić na niebezpieczeństwo WCHODZĄCYCH, lub wjeżdżających.

    A gdzie Ty w wątku przeczytałeś coś o kierowcach?
    Jak byk tytuł jest o pieszych.

    Jak nie rozumiesz co czytasz - to marsz do szkoły.

    KAPELUSZ PLONK WARNING !!!!

  • 54. Data: 2015-10-09 19:08:53
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak"

    > Ale po emisji idiotycznych reklam z pieszym na przejściu zauważyłem że
    > zwiększyła się ilość osób wchodzących na przejście przed nadjeżdżającym
    > pojazdem dlatego, "że w telewizji pokazali, że trzeba pieszego
    > przepuścić".

    I bardzo dobrze. W ten sposob kierowcy sie ucza, ze nalezy zwalniac przed
    przejsciem:)
    ---
    Aż takiego głupiego pieszego coś w końcu przejedzie.

  • 55. Data: 2015-10-09 19:12:05
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 9 Oct 2015 13:22:14 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > to wytłumacz czemu w krajach gdzie pieszy ma pierwszeństwo jest mniej
    > wypadkóoe na przejściach niż w tych gdzie owego pierwszeństwa nie ma

    W krajach w których pieszy ma pierwszeństwo jest też mniej zderzeń
    czołowych.
    Magia? Czy może nie o to chodzi? :)

  • 56. Data: 2015-10-09 19:19:48
    Od: mk4 <m...@d...null>

    On 2015-10-09 14:43, Czeslaw Wisniak wrote:

    > Jezdze od `91 roku glownie po Wawie. A ty co, przyjechales Moskviczem
    > prosto z ZSRR?:) A rozumiem, droga hamowania dluga.

    Watpie zebys jezdzil. Sadze ze 95% czasu glownie wkurwiasz innych swoja
    obecnoscia na drodze.

    --
    mk4

  • 57. Data: 2015-10-09 19:25:04
    Od: mk4 <m...@d...null>

    On 2015-10-09 16:32, Czesław Wiśniak wrote:

    > Po co przejscia i swiatla jak goscie tam jada 30-40km/h?

    Jak mu pokazać jak jest to zawsze kota ogonem odwróci. Oszołom.

    Dawno mówiłem niech sobie wprowadzają ten przepis z zatrzymywaniem się
    ale wtedy 90% przejść do likwidacji. Wtedy ma to sens. Obecnie to byłby
    idiotyzm.

    --
    mk4

  • 58. Data: 2015-10-09 19:27:02
    Od: mk4 <m...@d...null>

    On 2015-10-09 16:24, masti wrote:

    > i jakoś ludzie nie giną.

    > wiem. I dlatego niemców uczono stosowania przepisów sowitymi mandatami

    Akurat - wcale nie jeżdżą tak przepisowo. Ile razy jechalem przez małe
    miasteczka czy wsie to jakos nie wygladało to wcale tak różowo.

    --
    mk4

  • 59. Data: 2015-10-09 19:30:28
    Od: mk4 <m...@d...null>

    On 2015-10-09 14:53, HubertO wrote:

> [...]
    > Przed przejściem kierowca jest obowiązany zmniejszyć prędkość,
    > aby nie narazić na niebezpieczeństwo WCHODZĄCYCH, lub wjeżdżających.

    No zmniejszanie jest jak najbardziej ok tak ze 120 do 100 ;)

    --
    mk4

  • 60. Data: 2015-10-09 19:31:51
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09.10.2015 o 19:30, mk4 pisze:

    > No zmniejszanie jest jak najbardziej ok tak ze 120 do 100 ;)

    Howgh !!!!