  • 41. Data: 2012-02-05 12:36:53
    Temat: Re: A jednak Łada albo Zaporozec
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Raczej z masą.

    Problem namierzony.
    To stacyjka.

    W pozycji "prąd" zasilanie obwodów jest ok, ale w trakcie przekręcania
    do pozycji "rozruch", rozrusznik zaczyna pracować, ale po dokręceniu
    do właściwej pozycji (do końca) zasilanie obwodów znika i rozrusznik staje.
    Jeśli jednak przekręcać powoli i z wyczuciem i nie do końca, to jest taka
    pośrednia pozycja, że startuje bez problemu.
    Pewnie jakieś styki w środku padły...

    Hmmm...

    [SPAM] odsprzedam dwudniowy akumulator 65Ah, Exide Power (== Centra standard).
    Trójmiasto. 150zł - okazja :)

  • 42. Data: 2012-02-05 12:52:36
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    > Nie, gdzieś jeźzi, niedawno się kolejny właściciel kontaktował co z nim
    > było robione.

    Bo pewnie cos sie spitolilo i do ładu nie moze dojsc ;)

    --
    venioo -> GG:198909
    Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG

  • 43. Data: 2012-02-05 12:53:33
    Od: "Marek P." <m...@g...pl>

    kor_nick wrote:

    > Toyota Matrix 6 letnia, odpala bez problemu i to pod Białymstokiem
    > (-31 dziś było rano, od kilku nocy ok. -26-29).
    > Aku oryginalny.

    Diesel? Nie sądzę. Zdziwołbym się jakby benzyna nie zapaliła. :)
    Moja mzda DITD mimio sedziwego przebiegu odpala od kopa po tygodniu stania
    przy -25.

  • 44. Data: 2012-02-05 13:31:55
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 05 Feb 2012 12:52:36 +0100, "v...@i...pl"
    <v...@i...pl> wrote:

    >Bo pewnie cos sie spitolilo i do ładu nie moze dojsc ;)

    10/10 :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 45. Data: 2012-02-05 16:16:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-05 01:19, Maciek pisze:
    > Dnia Sun, 05 Feb 2012 01:06:04 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    >
    > (...)
    >
    > Zieeew.

    No jasne - czyli argumentów przeciw zaleceniom producenta nie
    masz.

    > Z mojej strony EOT.

    Wcale się nie dziwię :)

  • 46. Data: 2012-02-05 18:28:01
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-02-05 10:18, Maciek wrote:

    > No dobrze, ale teraz nie jezdzisz juz Granada, tylko czyms innym (bo gdzies
    > pisales, ze auto ma 19 lat, a Granady skonczyli robic w latach 80.).

    Ledwo pełnoletnia ;-) Moja E30-tka właśnie studia skończyła - właśnie
    stukneło 25 :-)
    Pozostając w temacie - o odpalaniu nie wspominam.. - natomiast jestem
    bardzo mile zaskoczony działaniem skrzyni biegów pomimo mrozu i short
    shiftera :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 47. Data: 2012-02-05 18:45:39
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-02-05 02:29, Jakub Witkowski wrote:

    > Producent w mądrości swej zbadał wszelkie dodatki jakie istnieją obecnie,
    > i jakie mogą powstać w przyszłości. I objawił Instrukcję Ostateczną.

    Ten człowiek, z którym dyskutujesz dysponuje pełną odpornością na
    argumenty :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 48. Data: 2012-02-05 18:47:58
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 05 Feb 2012 18:28:01 +0100, Marcin 'Yans' Bazarnik napisał(a):

    > Pozostając w temacie - o odpalaniu nie wspominam.. - natomiast jestem
    > bardzo mile zaskoczony działaniem skrzyni biegów pomimo mrozu i short
    > shiftera :-)

    Ja tego nie moge powiedziec. Skrzynia przy minus 20 stopniach chodzi mi jak
    w traktorze i potrafi zgrzytnac. Olej mam wlany rok temu, zgodny z
    zaleceniami producenta...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 49. Data: 2012-02-05 18:49:14
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 3 Feb 2012 12:31:59 +0100, Maciek napisał(a):

    (...)

    Dzisiaj bylo juz zaledwie minus 18-19 stopni przy gruncie i samochod
    zapalil bez dyskusji, po sekundzie krecenia...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 50. Data: 2012-02-05 19:07:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Producent w mądrości swej zbadał wszelkie dodatki jakie istnieją obecnie,
    > i jakie mogą powstać w przyszłości. I objawił Instrukcję Ostateczną.

    Litości - producent doskonale wie co to są depresatory itd. oraz
    co to jest paliwo zimowe. To jednak coś zgoła innego niż własnoręczna
    działalność użytkowników, którzy nawet prostych instrukcji nie czytają,
    a same dodatki bywają dość ciekawe.

    > Czego Instrukcja zabrania, choćby i najogólniej, od Złego pochodzić musi.

    Wiesz, tak naprawdę zdecydowanie wolę kupić samochód używany przez
    osobę, która się trzyma zaleceń producenta, instrukcji oraz oddaje
    go do warsztatu na przeglądy itd. (bez aspiracji do wiedzy w tej
    materii), niż od specjalisty/dłubka , który ma wysokie mniemanie
    o swoich umiejętnościach (i wiedzy, która jest mizerna), a innych
    "użyszkodników" traktuje lekceważąco/z wyższością.