  • 11. Data: 2014-06-13 17:44:02
    Temat: Re: 75 czy 100
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-06-13 16:27, feldmarszałek tusk pisze:
    > dzięki, właśnie mi też padła 100W, ale w taki sposób że chyba za mocno
    > grzeje...
    >
    > ciekawi mnie jak się lutuje lutownicą 45W?

    jak europą

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2014-06-13 17:46:42
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-06-13 14:25, feldmarszałek tusk pisze:

    > zauważyłem, że temperatura grotu nie może być za wysoka bo się cyna
    > wysusza i topi się plastik... bardziej chodzi mi o temperaturę,

    Temperaturę się stabilizuje i nie ma problemu, nawet taki prosty i tani
    Weller W61 to potrafi. I taką też m/in. używam do "wtyków i gniazd do kabli"

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2014-06-13 18:23:59
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-06-13 17:46, Irokez pisze:

    > Temperaturę się stabilizuje i nie ma problemu, nawet taki prosty i tani
    > Weller W61 to potrafi. I taką też m/in. używam do "wtyków i gniazd do
    > kabli"

    Odnoszę wrażenie, że oni piszą o transformatorówkach, więc wszelkie
    rozważania na temat temperatury i pojemności cieplnej są bez sensu.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 14. Data: 2014-06-14 01:03:14
    Od: butek <email.is@invalid>

    W dniu 13.06.2014 18:23, Mario pisze:

    > Odnoszę wrażenie, że oni piszą o transformatorówkach, więc wszelkie
    > rozważania na temat temperatury i pojemności cieplnej są bez sensu.

    Kim są "oni"? Bo chyba nie o mnie Ci chodziło?

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 15. Data: 2014-06-14 03:20:20
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-06-14 01:03, butek pisze:

    > Kim są "oni"? Bo chyba nie o mnie Ci chodziło?

    Feldmarszałek z fifakiem.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 16. Data: 2014-06-14 21:19:01
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    bartekltg <b...@g...com> wrote:

    > http://www.kammar24.pl/rothenberger-lutownica-elektr
    yczna-rotherm-2000-36700-p-18741.html?utm_source=oka
    zje.info&utm_medium=referral&utm_campaign=okazje.inf

    Tyle kasy za... za co, za transformator i drut (grot)...?

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 17. Data: 2014-06-14 21:31:23
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 14.06.2014 21:19, Adam Wysocki wrote:

    yczna-rotherm-2000-36700-p-18741.html?utm_source=oka
    zje.info&utm_medium=referral&utm_campaign=okazje.inf

    > Tyle kasy za... za co, za transformator i drut (grot)...?

    Pojęcia nie mam. 5% za przystosowanie do warunków bojowych,
    rzeszta za certyfikaty albo monopol? ;-)
    Nie znam się na lutownicach do rur. Najbliższy kontakt
    z takimi miałem w castoramie, patrząc się na gazową
    i zastanawiając, czy dobry miotacz ognia z tego będzie ;-)

    Hmm. Grotu tam chyba nie ma;)

    pzdr
    bartekltg

  • 18. Data: 2014-06-18 22:21:49
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

    yczna-rotherm-2000-36700-p-18741.html?utm_source=oka
    zje.info&utm_medium=referral&utm_campaign=okazje.inf

    > Tyle kasy za... za co, za transformator i drut (grot)...?

    Pewnie japońska Senbikiya dla nich robiła :)) (Ci Japońce to mają
    pierdolca...)

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.

  • 19. Data: 2014-06-28 21:38:07
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    no dobra mam tą lutownicę, 45/75
    mam jednak pytanie, czy to normalne, że ta dioda oświetlająca świeci tak
    chujowo?
    czy u innych świeci mocno? u mnie ledwo świeci i jeszcze do tego miga...

  • 20. Data: 2014-06-28 22:03:47
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-06-28 21:38, feldmarszałek tusk pisze:
    > no dobra mam tą lutownicę, 45/75
    > mam jednak pytanie, czy to normalne, że ta dioda oświetlająca świeci
    > tak chujowo?
    > czy u innych świeci mocno? u mnie ledwo świeci i jeszcze do tego miga...

    europa się miga od ledwo świecenia

    --
    Irokez