  • 11. Data: 2010-08-10 21:54:13
    Temat: Re: 70
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 Aug 2010 20:14:45 +0200, Ola wrote:

    >70 litrów na minute. Do ciężarówek.

    A osobowke da sie tym zatankowac, czy rura w dziure nie wejdzie, a jak
    wejdzie to i tak nie da rady ?

    J.

  • 12. Data: 2010-08-10 22:02:45
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    > A osobowke da sie tym zatankowac, czy rura w dziure nie wejdzie, a jak
    > wejdzie to i tak nie da rady ?

    Kiedys podjechalem pod taki dystrubutor przez pomylke. Rura byla sporo
    wieksza, ale weszla. Zatankowac sie udalo, ale co chwile odbijalo.

  • 13. Data: 2010-08-10 23:01:14
    Od: Ola <o...@o...pl>

    > A osobowke da sie tym zatankowac, czy rura w dziure nie wejdzie, a jak
    > wejdzie to i tak nie da rady ?

    Ja tankuje H2 kolegi i palę przy tym papieroska stojąc sobie w krótkiej
    spódniczce wyglądam naprawdę sexi :)

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2010-08-10 23:25:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 Aug 2010 23:01:14 +0200, Ola wrote:
    >Ja tankuje H2 kolegi i palę przy tym papieroska stojąc sobie w krótkiej
    >spódniczce wyglądam naprawdę sexi :)

    Dawaj fotke :-)

    J.

  • 15. Data: 2010-08-10 23:39:14
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-10 23:25, J.F. pisze:

    > Dawaj fotke :-)

    i pokaż cycki :)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1181081583.html

  • 16. Data: 2010-08-11 00:12:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ola" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja tankuje H2 kolegi i palę przy tym papieroska stojąc sobie w krótkiej
    > spódniczce wyglądam naprawdę sexi :)

    PLONK trolla.

  • 17. Data: 2010-08-11 00:22:24
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-10 23:39, Lewis pisze:

    > i pokaż cycki :)

    Nakłaniacie nieletniego trolla, zapewne płci męskiej do
    rozpowszechniania autopornografii? Odważnie, nie powiem. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 18. Data: 2010-08-11 08:07:43
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    > Nakłaniacie nieletniego trolla, zapewne płci męskiej do
    > rozpowszechniania autopornografii? Odważnie, nie powiem. ;)

    Cholerka masz racje... ;)

  • 19. Data: 2010-08-11 11:22:31
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    ...co za problem podejsc do oblslugi stacji i zapytac?

    Dzięki za radę. Panienka z okienka poinformowała mnie, że po naciśnięciu
    przycisku znajdującego się pod napisem, włącza się pompa o większej
    wydajności i paliwo płynie szybciej do zbiornika. Czyli, napis nie ma
    nic wspólnego z rodzajem (jakością) ON.

    Z życzeniami szerokiej i bezpiecznej drogi
    MJ

  • 20. Data: 2010-08-13 13:06:31
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-08-10, Tata <k...@k...net.pl> wrote:
    > Szanowni Grupowicze. Żarty żartami, ale podejrzewam, że w rzeczonym ON
    > może być 30% dodatku "bio". W przyszłości nie chciałbym wlewać do baku
    > ON zawierającego powyżej normatywnych 5% metanolu.

    W przyszłości to będziesz wlewał to na co ci łaskawy urzędnik pozwoli :)

    Krzysiek Kiełczewski