  • 1. Data: 2010-08-10 08:30:39
    Temat: 70
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Na dystrybutorze jest narysowany napis "ON 70". Co znaczy te 70?

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2010-08-10 08:50:29
    Temat: Re: 70
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Tata" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > Na dystrybutorze jest narysowany napis "ON 70". Co znaczy te 70?

    70 % to podatki :)

  • 3. Data: 2010-08-10 09:38:11
    Od: namurnik <n...@w...pl>

    70% ropy
    reszta to woda

  • 4. Data: 2010-08-10 10:38:33
    Od: Michail <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-10 09:38, namurnik pisze:
    > 70% ropy
    > reszta to woda

    ON rocznik 70, to był dobry rok...

  • 5. Data: 2010-08-10 10:56:47
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 10-08-2010 o 08:30:39 Tata <k...@k...net.pl>
    napisał(a):

    > Na dystrybutorze jest narysowany napis "ON 70". Co znaczy te 70?

    Może liczbę cetanowa.

  • 6. Data: 2010-08-10 11:13:17
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tata

    > Na dystrybutorze jest narysowany napis "ON 70". Co znaczy te 70?

    Rok produkcji.

    --
    ignorance is bliss

  • 7. Data: 2010-08-10 18:55:51
    Od: Olek <a...@d...pl>

    W dniu 2010-08-10 08:30, Tata pisze:
    > Na dystrybutorze jest narysowany napis "ON 70". Co znaczy te 70?
    >
    > Z poważaniem
    > MJ

    promocja 70% za darmo

  • 8. Data: 2010-08-10 19:26:10
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Szanowni Grupowicze. Żarty żartami, ale podejrzewam, że w rzeczonym ON
    może być 30% dodatku "bio". W przyszłości nie chciałbym wlewać do baku
    ON zawierającego powyżej normatywnych 5% metanolu. Opinie na temat "bio"
    są niejednoznaczne i uszkodzenia przewodów oraz uszczelek gumowych
    chciałbym uniknąć. Szczególnie, iż cena za 1 litr jest tylko o 3 grosze
    niższa od ON w Neste, który to olej, jak sądzę, "trzyma" normę 5%.
    Nawiasem mówiąc, chciałbym tankować "ropę" o liczbie cetanowej 70, tylko
    czy silnik by to wytrzymał?

    Z życzliwą ciekawością
    MJ

  • 9. Data: 2010-08-10 20:14:45
    Od: Ola <o...@o...pl>

    W dniu 2010-08-10 08:30, Tata pisze:
    > Na dystrybutorze jest narysowany napis "ON 70". Co znaczy te 70?
    >
    > Z poważaniem
    > MJ

    70 litrów na minute. Do ciężarówek.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-08-10 21:08:47
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    > Szanowni Grupowicze. Żarty żartami, ale podejrzewam, że w rzeczonym ON
    > może być 30% dodatku "bio". W przyszłości nie chciałbym wlewać do baku

    To by pewnie bylo napisane, ze BIO i jakies ostrzezenie. Ja do starego auta
    tankuje BIO na Bliskiej i zlych efektow nie zauwazylem, poza wyraznym
    smrodem za autem. A jak koniecznie chcesz wiedziec, to co za problem podejsc
    do oblslugi stacji i zapytac?